Irmeline skrev 2010-11-23 11:07:18 följande:
Oj vad här händer saker!
Trist astro att det inte blev, lycka till med spolning, kan vara det som gör susen!!
Ceke, håller verkligen tummarna för dig, kommer vara såå skönt när det är över!! Så kände jag med att få ut mitt missfall, som om jag inte kunde börja leva förrän det var över, bara en lång väntan och fixering på en specifik dag. Sådan lättnad efteråt!! Skönt att du får med dig nån till mötet.
Mallanis, hur känner du dig? 2v till VUL? Har icke-grav känslan gått över eller är du fortfarande i spökveckor?
Ser fram emot fisken efter nästa UL :)
Essalady och SoB, sjukt att så många verkligen bryr sig om man dricker eller inte, och att fråga är verkligen inte ok! Jag tycker till och med att man får ljuga om man är gravid och någon frågar innan man vill berätta. Man har ingen rätt att få veta om den andra inte vill berätta.
Millan: håller tummarna stenhårt, när man minst anar det..
ja du jag har nått en milstolpe....! 12 +1 idag altså vecka 13!!! Så långt har jag aldrig gått!
MEN vågar inte hoppas ändå riktigt, brösten ömmar igen (tack och loooov!) men då jag haft MA så vågar jag inte hoppas på att allt är bra förän jag sett klimpen/fisken om två veckor.... Men har lovat mig själv att börja tro om allt ser bra ut då! Annars kommer jag inte orka....visst man kommer fundera men kanske inte ångest som det kan vara vissa dagar....
Hur går det med dig känner du dig redo på äl och starta om? Jag hade delade känslor inför "omstart" i bebisverkstaden....