L Maria skrev 2010-11-22 21:11:38 följande:
Nä minsann tjejer, nu får det ta och dyka upp lite plus här - rent statistiskt borde det väl ske snart...? Vi har ju i nuläget ingen som har bf i slutet av juli eller början av augusti...
Själv har jag väl slappnat av lite mer den här månaden (precis som ni sa, som har försökt lite längre!) - så till den grad att jag glömde kissa på sticka imorse... Nu gör det väl ingenting, räknar inte med att det dyker upp något förrän i slutet av veckan. Vi började i alla fall varannandagssexandet igår...
Vi ska på semester igen i april och istället för att tänka "eftersom jag är gravid då" = förra månadens inställning, har jag gått till att tänka "om jag är gravid då" = den här månadens inställning. Har gått och skaffat mig lite självbevarelsedrift helt enkelt!
Lycka till MD77!
Andra som varit på ul, har ni lagt upp några bilder, Mallanis tex, du var väl för inte så länge sedan, fick ni något med er som går att tyda?
Ja det är dåligt med pluss i tråden men nu hoppas vi på ett plussstim!!! Gott att du kan tänka OM jag är gravid...men glömma att kissa på stickan.... Så avslappand ska man inte vara *asg* Men hoppas verkligen att du fått plus innan april!!
Jag har en första bild från vul men jag har inte lagt in den än...tagit ett kort men den ligger fortfarande i kameran....men det syns inte att det kan vara en bebis.... en liten blobb... på sin höjd kan jag fantisera ihop så klimpen ser ut som en fisk ;)