• mallanis

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Finns det fler som är över 30 som försöker få ert första barn?
    Här kan vi som längtar efter att få pluss på stickan och äntligen få en knodd och titeln förälder prata!

Kanske har ni precis upptäckt att den berömda klockan gör sig påmind eller så har ni försökt ett tag och vägen dit kanske inte var så spikrak som man hade hoppats på.

Vill ni göra sällskap? Diskutera smått som stort och peppa varandra tills vi förhoppningsvis sitter där med en liten i famnen!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-04 12:31
    Fortsättningstråd för oss 30+ are som plussat, här kan vi fortsätta babbla:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m56466903.html

• Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet
  • Irmeline

Jojjo: vad kul för er!!! Håller allt jag kan ;) skönt att det händer något!

Och kram till er andra superbrudar! Aktiv till och från på FL, men aldrig hittat en sådan gemenskap som i denna tråd. Magiskt!

• Smiley

Jojjo: åh, hoppas så för er skull!

Och jag håller helt och fullt med Irmelie! Denna gemenskap ❤

• Saftmedbulle
    Irmeline skrev 2013-11-14 20:12:38 följande:
    Jojjo: vad kul för er!!! Håller allt jag kan ;) skönt att det händer något!

Och kram till er andra superbrudar! Aktiv till och från på FL, men aldrig hittat en sådan gemenskap som i denna tråd. Magiskt!
    Precis min åsikt! Kram till favvobrudarna!
  • Jojjo77

Tack alla ni för snälla och peppande kommentarer! Jag hoppas att det går nu att det är vår tur. Har en positiv känsla inför allt detta just nu, så jag griper tag i den och tänker bara framåt, ingen backspegel denna gång. Nu får skiten vara över!

Håller med er! Finns INGEN tråd som denna! Ni är alla helt fantastiska och jag tror aldrig att jag kommer att glömma det stöd som ni alla gett mig under år av motgång. Det har ju tyvärr blivit så lång tid nu... Inte riktigt vad man väntat sig när vi startade "försöka-skaffa-barn" verkstaden hösten 2010...

Kram till er alla fina tjejerHjärta 

• Polarlantis

Jojjo: Så härligt att du ser framtiden an med positivt sinne! Heja heja heja dig och hoppas nu att det är eran tur, för det är det BANNE MIG!!! Tokspännande! Inväntar rapporter! Hoppas en donator dyker upp snart!

Och japp, det här är en trevlig grupp :) 

• Jojjo77
    Polarlantis skrev 2013-11-18 13:57:52 följande:
    Jojjo: Så härligt att du ser framtiden an med positivt sinne! Heja heja heja dig och hoppas nu att det är eran tur, för det är det BANNE MIG!!! Tokspännande! Inväntar rapporter! Hoppas en donator dyker upp snart!

Och japp, det här är en trevlig grupp :) 
    HjärtaHjärtaHjärta
  • NICU

Men åhhhh Jojjo!! Vad glad jag blir!!! Har inte varit så aktiv alls på FL sen lillkillen ploppade ut för ett år sen men tänker på dig då och då och nu håller jag min tumme så hårt att den blir blå!!!! Hjärta

• ernlia03

Härligt Jojjo! Hoppas det kommer att fungera!

Håller med er andra, den här tråden och fortsättningstrådarna är lite smått magiska i det här forumet. Orkar inte kolla sidan i övrigt, men de här sidorna måste jag in och kolla nu och då. Skulle nästan vara roligt med en träff i verkligheten nån gång! Är ju skönt att vara anonym också, men det känns nästan inte som det behövs i de här trådarna längre. 

• Finlandssvenska
    iernlia03 skrev 2013-11-22 21:48:34 följande:
    Härligt Jojjo! Hoppas det kommer att fungera!

Håller med er andra, den här tråden och fortsättningstrådarna är lite smått magiska i det här forumet. Orkar inte kolla sidan i övrigt, men de här sidorna måste jag in och kolla nu och då. Skulle nästan vara roligt med en träff i verkligheten nån gång! Är ju skönt att vara anonym också, men det känns nästan inte som det behövs i de här trådarna längre. 
    instämmer helt och det vore kul med en träff irl men en sådan måste isåfall ordnas i god tid före själva träffen eftersom vi ju är så utspridda geografiskt... 
Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet