Gris78 skrev 2010-09-29 19:07:04 följande:
Jag håller med Saftochbulle, underbart uttryck Mellanis!! - du e för härlig...
Jag har nog bestämt mig för att köra på Saft&bulle principen, jag testar på ett tag till. Kan ju ändå inte testa hur länge som helst under denna månad, veckan innan mens kan det inte vara någon större idé eller hur? Jag orkar inte heller sexa hit och dit utan det blir när min kropp säger att ni är det läge att skicka in soldater.
En annan fråga har ploppat upp hos mig när det gäller L-fasen, alltså tiden mellan mens och äl. Kan den variera från månad till månad?? När jag säger variera så tänker jag att det skiftar en vecka eller mer än 3 dagar...
Tack för alla svar och välkomna ni som är nya. Digg in brudar!! :)
Wow! Saftochbulle-principen...lät ju professionellt på nåt sätt, men inte alls dumt. Faktum är att mitt nick skojar lite med det hela... först saft och sen, som vi alla hoppas, en bulle i ugnen ;)
Gris78: Tror helt klart att L-fasen kan vara olika, precis som mensen kan vara oregelbunden. På så vis är det bra att testa, fast jag inbillar mig att en gång om dagen räcker. Tro mig, efter elfte dagen var jag beredd att tro att det inte alls skulle bli nån ÄL, men så dag nr tolv... :)
MD77: Ok, jag fattar. Låter lite komplicerat, men bra att man kan "fixa" ÄL på så sätt. Jag använde ÄL-test för första gången den här månaden och var ju inte heller säker på att det skulle hända nåt. Bra att du inte ger upp (pepp)!