ifyouweremine skrev 2010-10-01 00:38:05 följande:
Ja ni.. man får onekligen helt andra vanor än vanligt när man försöker bli gravid. Börja varje morgon med att ta tempen.. sen gå och hålla sig hela eftermiddagen för att på kvällen när man kommit hem från jobbet kissa i en mugg och stoppa i en liten äl-sticka.. haha, egentligen ganska märkligt när man tänker efter.
Hur länge brukar ni ha positivt på era äl-stickor? Jag levde tidigare i villfarelsen att man bara hade positivt en eller möjligen två dagar och att det därefter återgick till svagt igen. Men min stegring började för fyra dagar sen då teststrecket blev starkare, för tre dagar sen var teststrecket lika starkt som kontrollstrecket och både igår och idag har teststrecket varit starkare än kontrollstrecket. Kan det vara att ägglossningen inte kommer igång, så kroppen fortsätter producera LH-hormon?
Jag brukar ha full stegring under max 2 dygn, mer kanske 30 timmar eller liknande. Men jag tror det där är jätteolika eftersom allt handlar om hormoner

Kör på i sänghalmen bara.
Jag har "väntat" med barn eftersom jag har varit så sjukt styrd av min agorafobi. Har känts svårt att tänka på barn när jag inte velat lämna hemmet. Men sen träffade jag en helt underbar man och vi har köpt vårt radhus och nu liksom skriker livet efter en liten att få älska och rå om. Han har en son sedan tidigare som bor hos oss, en härlig 15 åring med allt vad det innebär haha
The blonde one skrev 2010-10-01 10:07:33 följande:
Jag började faktiskt med verkstad med mitt ex när jag var 27, men så tog det slut av vissa aneldningar så jag träffade min nya jätte tätt inpå och han bodde i ett annat land så jag flyttade dit och nu flyttade vi tillbaka till sverige för att bilda "riktig" familj. Så hann man bli 31 år på kuppen, och nu får det vara nog med dessa vin och myskvällar. Haha, vi är rikitga gormeer, det kommer jag sakna. Myskvällar kommer man ju ha, men inte dom dör där man sitter uppe o dricker vin och pratar till kl 02:00 
Jo jag har också tänkt på dem där vinkvällarna och kanske än mer våra härliga sovmorgnar. Men vad är väl det mot ett litet barn
.
Tror jag hade min äl i natt, kändes så i mage och rygg. Så vi sexade till det lite i morse innan mannen åkte till jobbet.
I eftermiddag åker vi till mina föräldrars landställe och kommer där ligga vägg i vägg med just dem så nu blir det inget mys innan söndag
mallanis: Försök att inte låta dem där mörka tankarna ta över! Fast jag förstår att det måste vara tufft och läskigt med dina erfarenheter. Det här SKA gå vägen, basta!!!
Trevlig helg på er allihop!