L Maria skrev 2010-12-20 21:14:59 följande:
Vi var i samma klass - 93 gäster och ca 65 "konstellationer" - och jag gav mig den på att jag inte skulle sitta med något sådant, vet ju hur tålamodet brister efter ett tag...så vi beställde färdiga. Men det blev ju ändå flera moment - stoppa in foto, klistra in text, skriva hälsning, sätta band runt, adressera kuvert, stoppa i kuvert och sätta på frimärken... Nu ligger i alla fall alla i en låda och ska tas till postlådan, så vi ska trängas med julkort och sådär! :)
Skönt att värdena var bra! Jag har läst att spottings kan ha samband med b-vitaminbrist, men då är inte fallet så för dig, kan man tro...?
Hehe, då låter ju de beställda korten nästan som mer jobb än mina hemmagjorda

Hmm, vi va supertidigt ute med våra inbjudningskort då vi skickade dem jul/mellandagarna.. och nu ett år senare sitter jag i klipp-o klistraverkstad igen

Bara jag får tag på flitterlim så kan de bli klara för att trängas med era bland jul- o nyårskorten!
Japp, hade också läst om b-vitaminbrist o spottings så det va därför jag bad dem kolla. Nu kan i a f det uteslutas! Hade väl i o f sig varit underbart enkelt om det varit en så lätt anledning... Men alltid skönt att värderna är bra! Så slipper jag oroa mig för folsyre- o b-vitaminbrist om jag skulle bli gravid i a f!!
Är det fler än jag som sitter o googlar på allt som kan gå fel i fertilitetssystemet? Alltså... Det är antagligen en helt dumaktig rädsla som inte har nåt fog.. men jag.. jaa... jag är helt inställd på att få höra att vi inte kan få barn på eget bevåg.. Vet inte riktigt hur jag ska bli kvitt denna känsla!
En anekdot... Pratade med mina föräldrar... hehe.. De berättade att de fått kämpa jättelänge för att få mig (är äldsta banet) och att de mer eller mindre givit upp när mamma blev gravid... Och då frågade jag såklart hur länge de provat... och fick svaret "Det tog sex månader!!!".. Hmmm... Tja, ger lite perspektiv på tillvaron och att det inte är nån direkt skillnad i att vänta på ett plus nu och för 32 år sen!