Vi över 30 som längtar efter första barnet
Hmmm, nu är jag fundersam igen. Det är klart att kroppen ska spela en spratt just när man ska börja försöka, tidigare har jag ansett att mina ÄLsymptom varit som en klocka och tänkt att det är ju bra, det som varierat är längden på hela cykeln m några dagar. Men som jag skrev i måndags så anade jag lite blodstrimor i ÄLsekretet mån o tis (framförallt tis), på tis började vi ha sex och har haft varje dag t o m fredag, igår orkade vi inte men funderar på att fylla på idag kanske
. Men, idag har jag inte långre kännt av ÄL-sekretet direkt tills nu....när jag var ute och gick så fick jag känslan av att det liksom forsade ur mig, kollade upp det och ja, ngt som såg ut som ÄLsekret igen men med blodstrimmor i igen! Någon som vågar sig på en analys? Varför detta blod liksom? Skavsår
? Och om man får en ÄL-blödning så fattade jag det som att den varar ca 1-2 dgr, jag verkar ha fått det dels i början men även nu i slutet???? Suck, inte klokt vad detta kan uppta en tankar... Nån med bibeln kanske har ett svar
?