Saftmedbulle skrev 2012-08-18 15:45:36 följande:
Tack! Det går upp och ner... Igår var jag hur deppig som helst :(
Alltså... Jag menar - jag borde vara överlycklig - har ju äntligen (efter tre missfall) fått min älskade flicka och ja... jag älskar henne ofantligt. Men, visst är det konstigt? När ett problem är "löst" så kommer genast nästa. Är ruskigt trött på att hänga på sjukhus hela tiden. Två besök för egen del nästa vecka och ett för dotterns räkning.
Som sagt... tack för pepp - ni är fantastiska tjejer! Pepp till er som kämpar för ert plus eller går runt och oroar er under graviditeten (jag går och petar på lillflickan i vagnen oxå...för att se att hon lever... tror man fortsätter att oroa sig).
Förstår att det sliter. Jag är hela tiden på sjukan också men inte pga av mig eller den lille men mor och far har båda legat inne med hjärtproblem/operation av cancer så jag är också evinnerligt trött på sjukhus! Hoppas att lillan går upp i vikt igen nu! Och det där med lyckan.tja...jag är inte alls så där enormtförbannatasmegalycklig hela tiden bara för att jag har en fin son här, det kan bara inte vara normalt att vara heller!
Lavinia: heja heja!!! Nu är det spännande grejer på g!
Jojjo: skönt att mensen kom så ni kan komma igång! Heja heja till dig också! DU är STARK!!!
EGO: här oroas det också enromt men kanske inte för sonen...mer för samons jobb som ligger risigt till, egna hälsan efter grav, ekonomi i stort, hundarnas hälsa...suuuuck! Har sagt att 2012 ska vara ett kanonår men det har det inte blivit, sätter mitt hopp till 2013...förutom att jag fått lillplutten då, det är solen mellan molnen :)