Daniela01 skrev 2010-10-30 13:58:41 följande:
bim + 2, ingen mens inget plus... spännande :) och imorgon fyller jag 31år! Kanske kommer det ett

som födelsedagspresent?
Åh vad spännande, det verkar ju väldigt lovande. Hoppas verkligen på den födelsedagspresenten! :) Känner du några symtom?
Pingla77 - Vi har ju bim ungefär samtidigt, har också en vecka kvar ungefär. Känner du några symtom? Jag funderade för några dagar sen över samma sak, hur jobbstress påverkar.. fast jag tror att jag kom fram till att det påverkar ägglossningen och mensen mest - de kan hoppa över och så. Men om man haft äl och det tagit sig så borde det kanske inte påverka så mycket.
Irmelie - Det är härligt i alla fall att du har en sån figher inställning. Det är inspirerande. Men vad annat kan man göra egentligen, det blir nog inte barn snabbare för att man bryter ihop och deppar ner sig. Och som nån annan sa här så har jag läst att det oftast är lättare att bli gravid igen efter ett missfall.
Än så länge känner jag nog inget speciellt tror jag. Har med jämna mellanrum en sorts "brännande" känsla i mellangärdet (ungefär som när man precis har kissat efter att ha varit vääääldigt kissnödig innan), men har för mig att jag känt så tidigare månader också så det är nog inget att hänga upp sig på. Sen känns det på nåt sätt som om alla t-shirtar stramar lite mer över brösten än vanligt, men jag tycker inte att de ser större ut egentligen... vet inte, det är svårt att avgöra.