Fru KM skrev 2010-11-01 07:50:17 följande:
Känner mig på bättre humör idag. Svärfar mår bättre. Gjorde ett ÄL test imorses som visade 2 streck så nu är ÄL på G. Känns bra. Maken var helt med på att sexa järnet idag o imorn

Låter alldeles utmärkt. Det ordnar upp sig men usch vad det är jobbigt när allt tycks var bäcksvart.
Daniela01 skrev 2010-11-01 16:20:04 följande:
köpte 2st clarblue (vanliga) tester. Det visar negativt, men fortfarande ingen mens.. så hoppet finns kvar :) Ska testa nästa test imorgon på morgonen, förhoppningsvis så får jag mitt

då

Då håller jag tummarna!
Själv så ser jag inga symtom. Tar det sig inte den här månaden ska jag dokumentera hur det ser ut och vad man känner varje dag för jag kommer inte ihåg. JAg kommer inte ihåg månad till månad hur det ser ut.
Har mycket att göra på jobbet och är nog lite små stressad och tror att illamåendet beror på det.
ska jag nu ha BIM om några dagar så borde jag rimligtvis få ömma bröst om någon dag. Men inget hitintills Har bara, ursäkta infon, vita flytningar.
Är idag mest sur över att ett hus försvann ur våra händer då några andra bjöd över och vi passerat vår gräns. Jag är såååå trött på att gå på visningar. Jag vill bara hitta ett nu!!! Och så dessa frågor jämt och ständigt, har du några barn? Nehej, och så lägger de huvudet på sned. Hur går det med husletandet? Även om jag vet att folk inte menar illa men jag blir så trött.