Vi över 30 som längtar efter första barnet
Jag ligger också i magsjuka... Vaknade av att jag mådde illa imorse och hann tänka några positiva tankar kring illamående. När sedan magen satte igång och producerade både uppåt och nedåt hittade jag inget positivt med det längre...
Har faktiskt funderat på det där med att "tänk om man skulle ha haft ÄL nu". Är man skadad eller? Även om min man inte brukar få prestationsångest tror jag han skulle ha det svårt just nu...
Irmelie: Vad skönt att bli uppkollad och få ett svar. Det är nog så att man ska stå på sig och utgå ifrån sin magkänsla, det verkar inte vara nån större idé att lyssna på läkarna alltför mkt med tanke på hur olika svar man får. Och vad bra att du fick att du sannolikt kommer att ha ÄL! Jag var nöjd med att få veta att jag hade haft, men det är ju ännu bättre att få veta innan så man kan pricka in den!
Jag har gått från övertygad om att bli gravid direkt till övertygelse om att jag absolut inte är det. Jag är säker på att jag skulle känna det på ett sätt eller annat. Oj, låg batterinivå på laptopen, bäst jag postar!