• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • TheLove

Åh, har du lagt upp en bild? Sitter i med telefonen så kan inte se det. Jag får vänta tills jag kommit hem...

• talare

har inte skrivit här på länge nu.. vi fick vår kille för åtta dagar sen nu men ligger fortfarande inne pga komplikationer vid förlossningen.

http://www.familjeliv.se/hem/talare/gallery/phpxomeq4.jpg

• hoppfull 2010

Vårt Lilltroll kom till världen i går Morse 04.58. vi soven natt på patienthotellet på sjukhuset...men nu e hela familjen hemma o mår bara fint!

• Sommarnatt2010

Grattis!!!

Önskar verkligen att det vill starta i natt...Känner fortfarande ingenting :S  

• maddelu

Grattis till er som fått tillökning!!! :) själv går man fortfarande och väntar...

• Sommarnatt2010

Klockar värkar... Slemproppen gick vid 1 direkt en stark molandevärk vid 2 blev det värkar med ca 6min mellanrum. Så blir nog inte mycket sömn i natt.

• jakeline
    Sommarnatt2010 skrev 2011-05-28 02:55:46 följande:
    Klockar värkar... Slemproppen gick vid 1 direkt en stark molandevärk vid 2 blev det värkar med ca 6min mellanrum. Så blir nog inte mycket sömn i natt.
    oh jag undrar hur det går! Hoppas du har fått komma in på förlossningen! och snart snusar bebis om du inte redan gör det. 
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Aylinn f. 110524♥*~
  • talare
    Sommarnatt2010 skrev 2011-05-28 02:55:46 följande:
    spännande!
Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~