Sommarnatt2010 skrev 2011-05-19 11:24:19 följande:
skönt då är vi ju några kvar iaf..Har ju BF 24 så vi är ju nära =)
Min liten var fixerad igår, vilket känns skönt då jag varit lite orolig att den ska få för sig att vända tillbaka efter vändnigsförsöket...Men nu är det i stort omöjligt för den att göra det...
Hehe samma här...många som tjatat på mig ett tag nu, men nu har jag nog packat det mesta tror jag =)
Hade du barn sen innan (kommer inte ihåg :S )
Första egna barnet (har ett bonus ) =)....
Jag är inte heller inställd på att den kommer på Bf, utan att man får gå över. Sambon säger börjar av juni, kasnke det blir så... :S Jag tror att jag får gå över tiden, men HOPPAS att den kommer före =) Den får gärna inte komma 30 maj, då fyller jag år! För mig språllar det ju, men krabaten kan väl få en "egen" dag =).....
Hur är det med erat humör? Jag har inte varit så "hormonkossa" under graviditetetn. Men nu i slutet känner jag mig sjukt irriterad, på ALLT! speciellt på min sambo, stackarn... Antar att det har att göra med att man bara går hemma och väntar och väntar .Allt är fixat, väskorna är packade, finns inget att göra helt enkelt. Finns massa tid till att irritera upp sig på allt möjligt. Väntar hela dagarna på att sambon ska komma hem, när han kommer hem är han inte alls lika pigg och glad som mig, utan trött efter dagens arbete.... Nåväl, nu har jag fått klaga av mig lite

kasnke känns bättre nu,,,