• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • TheLove

Nu åker vi till förlossningen... Haft värkar sen 00 och tror inte det är falskt alarm denna gång

• jakeline
    TheLove skrev 2011-05-19 02:51:49 följande:
    Nu åker vi till förlossningen... Haft värkar sen 00 och tror inte det är falskt alarm denna gång
    åh lycka till! Hoppas liten redan har kikat ut!  

Är äts det ananas och hoppas på det bästa. BF imorgon 
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • TheLove

Ingen bebbe har kommit... Händer inte mycket här. Öppnar mig inte nått men ont har jag. Är kvar på förlossningen

• jakeline
    TheLove skrev 2011-05-19 06:29:05 följande:
    Ingen bebbe har kommit... Händer inte mycket här. Öppnar mig inte nått men ont har jag. Är kvar på förlossningen
    håller tummarna och skickar positiva vibbar! Hoppas det drar igång snart så du slipper vänta! 
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • TheLove

Nu är jag öppen 4cm och tappen är 0,5cm så det börjar hända grejer nu :) mina värkar kommer och går lite hur som helst... Just nu är det lugnt :)

• Sommarnatt2010
    Lovelyy Härligt hoppas du har din lille plutt hos dig snart....Hejjar på här hemifrån =)

Jakeline Är det bara du o jag kvar snart eller?? Har sagt att jag inte vill testa på saker som hallonbladste och annanas för jag vill se när det startar av sig själv...+ att eftersom jag inte har några förverkar eller sammandragningar känns det dumt att framkallar det om det ändå kommer att ta nån vecka till...Men får väl se, tillslut blir väl jag oxå despeart =)

Min BM visste inte mycket om det här med dyktekniken så blev inte mycket klokare...så får väl se vad som händer när jag kommer till förlossningen helt enkelt... 
  • hoppfull 2010
    TheLove skrev 2011-05-19 08:42:25 följande:
    Nu är jag öppen 4cm och tappen är 0,5cm så det börjar hända grejer nu :) mina värkar kommer och går lite hur som helst... Just nu är det lugnt :)
    Hejja hejja!  :)
    Hoppas att allt går bra och att du snart har liten hos dig!
  • jakeline
    Sommarnatt2010 skrev 2011-05-19 09:52:29 följande:
    Jakeline Är det bara du o jag kvar snart eller?? Har sagt att jag inte vill testa på saker som hallonbladste och annanas för jag vill se när det startar av sig själv...+ att eftersom jag inte har några förverkar eller sammandragningar känns det dumt att framkallar det om det ändå kommer att ta nån vecka till...Men får väl se, tillslut blir väl jag oxå despeart =)

Min BM visste inte mycket om det här med dyktekniken så blev inte mycket klokare...så får väl se vad som händer när jag kommer till förlossningen helt enkelt... 
    Det ser inte bättre ut! :P jag har ju BF i morgon enl ul och förra fredagen enl mensen så det känns nästan som jag gått en vecka över tiden... Fast jag inte har det. Förhoppningsvis blir det bebis i helgen iaf. Försöker njuta så gott det går av ettan, men det är inte helt lätt när man har världens kortaste tålamod och han gör allt för att testa det. :P
  • Sommarnatt2010

Jag har ju inte nått fram ännu (BF på tisdag) så ska verkligen inte klaga..Men det är klart man längtar =)

Har du något bra middagstips??? Kan inte alls komma på vad vi ska äta i helgen :S

• maddelu

Jag är oxå kvar, å väntar å väntar Foten i munnen..Har BF 25 maj, så är ju 6 dagar kvar, men ändåååååå! den får ju gärna komma nu Skrattande Jag har inte heller nå känningar, lite tätare sammadragningar ,men dom gör inte ont eller nått...bara vänta antar jag .
    Var till BM igår, krabaten var "ruckbar", för 2 veckor sen var den rörlig....

Idag MÅSTE jag packa bb väskan, har tänkt göra det länge nu, men har inte blivit av.. har lagt fram  det mesta men inte packat...

Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~