TheLove skrev 2011-05-17 11:07:14 följande:
Nej än har det inte hänt någonting... Lite sammandragningar men inget som gör ont... Har dock haft små blödningar sen hinnsvepningen igår... Får hoppas att det snart sätter fart men det tror jag faktiskt inte :(
Jag tror att han skulle må mycket bättre utanför magen. Skulle inte alls ha nått emot att ligga inne i en vecka med honom om det skulle krävas, bara jag får veta att han faktiskt mår bra...
Lakriz
Vi får hoppas att han inte väljer att kika ut när din man är i sthlm... Sämsta timeingen någonsin i så fall :P
För oss är det bästa om han kikar ut... gärna för en vecka sen för nästa vecka har min man mycket i skolan... även veckan efter det...
Tråkigt att höra..Hoppas dom sätter igång dig på torsdag då om det inte kommit igång innan dess. Håller tummarna...
Ja precis, så känner jag med. hade jag haft en massa känningar hade han ju inte fått åka, men det är lite små lurigt när man inte känner något alls, man känner sig så "säker" på nått sätt...
Finns det någon här inne som absolut inte känt något med första barnet...när startade er förlossning?? Funderar på om det är ett tecken på att man kommer gå över en massa...