• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • sarasessi

Jag betalde 200 kr för mitt vul på kvinnokliniken och det är vad ett läkarbesök brukar kosta här. Ska jag gå på privat tidigt ul så ligger det på 450 kr här.

• TheLove

Det är gratis på de undersökningar man "har rätt till" att göra men om man ska göra några utöver det kostar det tydligen... Men tror jag skippar ul för jag känner mig inte så rädd nu... Känns som om allt är bra...

• Sommarnatt2010

Styrker kramar till er som blöder..Håller verkligen tummarna för att allt är bra...

Själv vart jag super nojig igår...Inget blod, men eftersom jag mått så väldigt dåligt hela tiden kändes det jätte konstigt igår när jag inte kände något på hela dagen...Vilket gjorde mig orolig. Men får se det som att jag var duktigare på att äta lite o tätt igår när man var hemma...Svårare att få till det där med små o täta mellanmål på jobbet...

Idag har jag iaf lite växtverk o har känt av illamåendet lite...Vill bara att tiden ska gå.

Hur mår ni annars bortsett från att ni blöder??

• talare
    Sommarnatt2010 skrev 2010-10-03 16:23:27 följande:
    Styrker kramar till er som blöder..Håller verkligen tummarna för att allt är bra...

Själv vart jag super nojig igår...Inget blod, men eftersom jag mått så väldigt dåligt hela tiden kändes det jätte konstigt igår när jag inte kände något på hela dagen...Vilket gjorde mig orolig. Men får se det som att jag var duktigare på att äta lite o tätt igår när man var hemma...Svårare att få till det där med små o täta mellanmål på jobbet...

Idag har jag iaf lite växtverk o har känt av illamåendet lite...Vill bara att tiden ska gå.

Hur mår ni annars bortsett från att ni blöder??
    jag har också det problemet.. måste äta lite men väldigt ofta för att inte må illa.. karlen säger att jag äter hela tiden och undrar hur jag kan vara hungrig ändå. saken är den.. jag får knappt i mig nåt när jag väl äter. vet inte alls hur det ska gå i veckan (har varit hemma ca1v pga illamåendet).. måste tänka ut massa småsaker som man kan ha med sig men som ändå mättar. lättare när man är hemma! vilken vecka är du i?
  • Sommarnatt2010

Går in i vecka 8 idag (min egen beräkning är inte överrens med BM) Manna frutti funkar fint för mig samt rån...Men jag är lärare...kan inte gärna äta på lektionerna...

Förra veckan åt jag frukost o sen en manna frutti vid halv tio sen får jag vänta till lunch o sen till skolan slutar...Det gör att jag mår kass på veckorna..Men igår kände jag som sagt ingenting...Men det blev många rån med lite smör på...Få se om jag lyckas trycka i mig det mellan lektionerna men det blir nog svårt...

Vad jobbar du med, vilken vecka är du i???

• snöstjärna

Här är det då gratis, jag har inte betalat nått i alla fall.
    Får väl se om jag skulle få hem värsta räkningen, men det fick jag inte då jag väntade sonen heller, å det gjordes ett ANTAL vul & UL extra. Hmm.

Jag mår illa igen. Det är skönt. Tar det som ett positivt tecken.
    Fryser som bara den!

Sprungit på toa å torkat mig på tok för mycket så jag är alldeles öm där nere ;(

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • talare
    Sommarnatt2010 skrev 2010-10-03 16:43:14 följande:
    Går in i vecka 8 idag (min egen beräkning är inte överrens med BM) Manna frutti funkar fint för mig samt rån...Men jag är lärare...kan inte gärna äta på lektionerna...

Förra veckan åt jag frukost o sen en manna frutti vid halv tio sen får jag vänta till lunch o sen till skolan slutar...Det gör att jag mår kass på veckorna..Men igår kände jag som sagt ingenting...Men det blev många rån med lite smör på...Få se om jag lyckas trycka i mig det mellan lektionerna men det blir nog svårt...

Vad jobbar du med, vilken vecka är du i???
    jag är studerande, har lektioner varje dag denna terminen (opassande nog).. så känns ju lite fel att sitta och småäta hela tiden. enligt bm går jag in i v.9 imorgon men tror själv att jag går in i v.8.
  • Sommarnatt2010
    talare skrev 2010-10-03 16:57:55 följande:
    jag är studerande, har lektioner varje dag denna terminen (opassande nog).. så känns ju lite fel att sitta och småäta hela tiden. enligt bm går jag in i v.9 imorgon men tror själv att jag går in i v.8.
    Inte föreläsningar då utan lektioner..För jag menar på föreläsningar är det ju ofta så att folk äter godis o liknande...

hihi oki du har det på det håller...min BM räknar på standard o säger att jag idag är 6+ något medan jag tycker att jag är 7+0
  • talare
    Sommarnatt2010 skrev 2010-10-03 17:15:55 följande:
    Inte föreläsningar då utan lektioner..För jag menar på föreläsningar är det ju ofta så att folk äter godis o liknande...

hihi oki du har det på det håller...min BM räknar på standard o säger att jag idag är 6+ något medan jag tycker att jag är 7+0
    jo precis, det är seminarier jag har. min bm räknar också på standard 28dagar cykel, tror alla bm:or gör det. vi får se vad det blir i slutändan och vid rul.
  • Sommarnatt2010
    talare skrev 2010-10-03 17:49:11 följande:
    jo precis, det är seminarier jag har. min bm räknar också på standard 28dagar cykel, tror alla bm:or gör det. vi får se vad det blir i slutändan och vid rul.
    precis..men lite knasigt det där när man inte alls följer standars..Ska bli spännande att se vad som sägt när vi gör UL...Kommer nog göra ett ganska snart då vi troligtvis kommer att göra KUB-test. Här blir alla erbjudna det oavsett ålder...
Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~