• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • talare
    Sommarnatt2010 skrev 2010-10-03 18:45:41 följande:
    precis..men lite knasigt det där när man inte alls följer standars..Ska bli spännande att se vad som sägt när vi gör UL...Kommer nog göra ett ganska snart då vi troligtvis kommer att göra KUB-test. Här blir alla erbjudna det oavsett ålder...
    spännande! jag längtar jättemycket efter inskrivningen, hoppas jag kan få ett vul eftersom jag har väldigt oregelbunden mens.. men det är säkert inte anledning nog.. när gör du ditt ul?
  • Sommarnatt2010

det vet jag inte..
    Var på hälsosamtal förra måndagen
    ska på inskrivning nästa måndag
    Hoppas på UL senast v 44 då har jag höstlov o det vore smidigt att tajma det med det...Det gör väl KUB i v 10-13+6 så det är ju inte så många veckor att spela på...v 44 är jag i v 12 tror jag...

• talare
    Sommarnatt2010 skrev 2010-10-03 19:12:04 följande:
    det vet jag inte..
    Var på hälsosamtal förra måndagen
    ska på inskrivning nästa måndag
    Hoppas på UL senast v 44 då har jag höstlov o det vore smidigt att tajma det med det...Det gör väl KUB i v 10-13+6 så det är ju inte så många veckor att spela på...v 44 är jag i v 12 tror jag...
    du har din inskrivning snart ju! jag får vänta till den 19/10. hoppas de kan pricka in på höstlovet! får man som lärare gå ifrån eller ta ledigt annars? har faktiskt inte funderat på det förut.. jag är själv lärarstudent.
  • Sommarnatt2010

Jag vet inte..har inte berättat för chefen än så vet inte riktigt hur det fungerar...Men jag tror att ett UL har alla rätt till på betaldarbetstid...Så tänkte om man prickar Höstlovet med detta UL så kan man ta det andra på arbetstid sen..för misstänker att de inte är så flexibla på de tiderna...Men min BM sa att man kan försöka anpassa de andra tiderna..Jobbar nämligen i grannstaden oxå, så är ju inte så smidigt för min del...

• snöstjärna

Pratat med gynmottagningen nu och jag fick en tid på fredag. Blir skönt att kolla till hur det ser ut.

Känns så knasigt nu, vissa stunder känner jag mig gravid å andra stunder inte. Riktig konflikt i kroppen å knoppen.

Jag hoppas verkligen allt är okej med lilla bönan å att vi kan få börja njuta av denna graviditet. Om allt ser okej ut på fredag så berättar vi för min familj på Söndag :) *hoppas hoppas*

• jakeline
    snöstjärna skrev 2010-10-03 16:51:40 följande:
    Här är det då gratis, jag har inte betalat nått i alla fall.
    Får väl se om jag skulle få hem värsta räkningen, men det fick jag inte då jag väntade sonen heller, å det gjordes ett ANTAL vul & UL extra. Hmm.

Jag mår illa igen. Det är skönt. Tar det som ett positivt tecken.
    Fryser som bara den!

Sprungit på toa å torkat mig på tok för mycket så jag är alldeles öm där nere ;(
    fryser gör jag med... eller antingen svettas jag eller tokfryser. :P finns knappt något mellanting. *asg* Känns som om jag är i klimakteriet... och beter mig nog som det också... 
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • Sommarnatt2010

Usch jag känner mig jätte orolig...Har ju mått pyton sen + men nu i helgen är alla symptom som bortblåsta :S känns inte alls roligt...Men man ska väl inte vara orolig förens man blöder...men varför försvinner symtomen. Nu känner jag mig olustig pga av att jag inte mår dåligt längre :S Funderar på att ringa in men vad säger de då..."blöder du inte så oroa dig inte??" men har ju än vän som gick till v 15  med ett foster som dött redan i v 8 :S

Fler som haft det så här??

• jakeline
    Sommarnatt2010 skrev 2010-10-04 12:28:43 följande:
    Usch jag känner mig jätte orolig...Har ju mått pyton sen + men nu i helgen är alla symptom som bortblåsta :S känns inte alls roligt...Men man ska väl inte vara orolig förens man blöder...men varför försvinner symtomen. Nu känner jag mig olustig pga av att jag inte mår dåligt längre :S Funderar på att ringa in men vad säger de då..."blöder du inte så oroa dig inte??" men har ju än vän som gick till v 15  med ett foster som dött redan i v 8 :S

Fler som haft det så här??
    symptomen försvinner i takt med att kroppen vänjer sig vid graviditeten. Man ska inte oroa sig i onödan. Och bara för att du inte har några symptom betyder inte det att något har hänt! Njut av att du mår bra istället. Men vi kan byta om du vill... :P
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~