• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • snöstjärna
    TheLove skrev 2010-10-01 19:38:27 följande:

Jo jag började blöda väldigt mycket efter de varit och rotat runt med. Jag blödde från och till genom hela graviditeten med sonen och är också van men blir precis lika orolig varje gång...

Det är säkert nått från tvillingen som inte hade kommit ut bara och då måste det ju blöda tills det är borta! Men ring på måndag morgon om det fortsätter tycker jag!

Mmm jag ringer nog oavsett ändå .. vill kolla till bönan oavsett eftersom jag blött.
    Kanske kommer blöda mer i veckan med =(
    ♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • talare

snöstjärna: det är nog för att de varit "där nere och rotat runt". man är lite känslig när man är gravid. jag o min karl hade sex igår och såklart började jag blöda.. blev orolig, men jag hade inte ont och imorse hade det slutat så det var bara precis efter sexet. slemhinnorna och tappen blir ju känsligare när man är gravid så man ska nog inte oroa sig för mycket

• snöstjärna
    jakeline skrev 2010-10-01 21:02:32 följande:
    vad tråkigt snöstjärna, men det är nog ingen fara! 
    Nej jag hoppas då det. Men man blir mega nojig.
    Alla symptom finns då kvar.
    Somnade just i soffan så nu ska jag gå å sova ...
    talare skrev 2010-10-01 21:08:03 följande:
    snöstjärna: det är nog för att de varit "där nere och rotat runt". man är lite känslig när man är gravid. jag o min karl hade sex igår och såklart började jag blöda.. blev orolig, men jag hade inte ont och imorse hade det slutat så det var bara precis efter sexet. slemhinnorna och tappen blir ju känsligare när man är gravid så man ska nog inte oroa sig för mycket
    Ja jag kan ju hoppas att de e därför. Har ju varit brunt sen dess, men idag kom det färskt =(
    ♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • sarasessi
    snöstjärna skrev 2010-10-01 17:26:46 följande:
    Usch, å här sitter jag med en massa färskt blod igen ;(
    Å det är fredag.
    Kan inte ringa förrän på måndag .. å läkaren sa iofs, att om jag fortsätter blöda skulle vi kolla om en vecka igen .. å de e ju på onsdag. Hmm. Kanske får åka på fredag igen då jag är ledig ...

Fan.

Orolig igen =(
    Förstår din oro men det är nog ingen fara. Jag hade ju också färskt blod men läkaren sa att det inte var någon fara så länge det inte kommer så mkt att man behöver byta binda 2 ggr i halvtimmen sa han. Tror inte du behöver oroa dig! Gör ett vul till nästa vecka så kanske du kan känna dig lugnare. Kram o du ska se att det är lugnt... Hjärtat tickade ju på så fint häromdagen!!
  • sarasessi
    Fia 82 skrev 2010-10-01 12:49:34 följande:
    Gravtestet var positivt iaf.. känns ju skönt att det inte är helt kört! Kan fortfarande ligga en liten därinne och gömma sig.. Glad
    Härligt att höra :)
  • Fia 82
    sarasessi skrev 2010-10-01 22:26:43 följande:
    Härligt att höra :)
    Tyvärr fick jag samtal från min läkare som meddelade att mitt hcg värde var alldeles för lågt och att det var ett missfall... :( så det är bara att börja om igen!

Hoppas verkligen det kommer gå bra för er andra, kram och lycka till {#emotions_dlg.flower}
  • sarasessi
    Fia 82 skrev 2010-10-01 22:36:17 följande:
    Tyvärr fick jag samtal från min läkare som meddelade att mitt hcg värde var alldeles för lågt och att det var ett missfall... :( så det är bara att börja om igen!

Hoppas verkligen det kommer gå bra för er andra, kram och lycka till {#emotions_dlg.flower}
    Nej...fy vad tråkigt och ledsamt!! =( Hur känner du dig?? *kram* 
  • Fia 82

Det känns jättetråkigt! Men samtidigt ändå skönt att veta att man ändå kan bli gravid (vi har försökt i 9 mån) men självklart väldigt besviken och ledsen! Man trodde ju ändå inte på missfall eftersom jag inte blödigt så mycket... man tror ju ändå man ska blöda som en vanlig mens iaf... så snopet var det!

Men som sagt.. det är bara att vänta på mensen och sen på det igen... :)

kram och lycka till!

• sarasessi
    Fia 82 skrev 2010-10-01 22:45:04 följande:
    Det känns jättetråkigt! Men samtidigt ändå skönt att veta att man ändå kan bli gravid (vi har försökt i 9 mån) men självklart väldigt besviken och ledsen! Man trodde ju ändå inte på missfall eftersom jag inte blödigt så mycket... man tror ju ändå man ska blöda som en vanlig mens iaf... så snopet var det!

Men som sagt.. det är bara att vänta på mensen och sen på det igen... :)

kram och lycka till!
    Ja, det finns ju tyvärr inget annat göra än att ta nya tag. Skickar en massa styrkekramar och tankar till dig <3
Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~