sarasessi skrev 2010-10-06 10:58:48 följande:
Har inte varit så aktiv sista dagarna men läser igenom vad alla har skrivit. Bokade ju ett tidigt ul innan jag gjorde vul men har avbokat det nu. Min barnmorska tyckte det var onödigt eftersom jag redan sätt ett tickande hjärta. Men nu blir jag osäker. Hur vet man att den lilla verkligen lever där inne utan att göra ul? Jag tycker dagarna går långsamt! Det vanligaste är väl ändå att kroppen stöter ut det om det vore något fel?
Lycka till idag på ditt vul snöstjärna! Det går säkert super ska du se!
jag gjorde inte ett enda Vul eller ul innan rUL och knyttet levde. Om du inte blöder så finns ingen anledning till att be om extra ul... Håller med din BM. Ta det lugnt och försök njut. Varken du eller knyttet mår bra av att du oroar dig.
TheLove skrev 2010-10-06 11:27:08 följande:
Min syster har berättat för flera av hennes vänner som har grattat oss... Känns lite sådär då jag inte berättat för en enda vän ännu, det är bara närmsta familjen (mamma, pappa, syster på båda sidorna) och så alla min systers vänner då förstås... Men jag orkar inte bli sur...
men vad okänsligt av henne... det är väl något ni får berätta själva? Min mamma fick ju veta väldigt tidigt, och jag sa till henne att inte berätta för syrran förrän jag fått göra det själv.