• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • Fia 82

Nä så är det! Glad tack snälla... kan behövas Flört ska fortsätta vara lite positiv till hela grejen så blir det lättare!

• snöstjärna
    sarasessi skrev 2010-10-01 22:25:23 följande:
    Förstår din oro men det är nog ingen fara. Jag hade ju också färskt blod men läkaren sa att det inte var någon fara så länge det inte kommer så mkt att man behöver byta binda 2 ggr i halvtimmen sa han. Tror inte du behöver oroa dig! Gör ett vul till nästa vecka så kanske du kan känna dig lugnare. Kram o du ska se att det är lugnt... Hjärtat tickade ju på så fint häromdagen!!
    Ja vi får se till veckan.
    Jag har ju alla symptom kvar oxå. Å nu är det brunt igen .. så jag hoppas det bara är slemhinnorna.
    Även blött lite näsblod, å det gör jag inte annars. Gjorde jag sist med ... så jag hoppas det är bra med lilla bönan =)
    ♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • TheLove
    Fia 82 skrev 2010-10-01 22:36:17 följande:
    Tyvärr fick jag samtal från min läkare som meddelade att mitt hcg värde var alldeles för lågt och att det var ett missfall... :( så det är bara att börja om igen!

Hoppas verkligen det kommer gå bra för er andra, kram och lycka till {#emotions_dlg.flower}

Kramar om och önskar dig lycka till och hoppas det tar sig snart igen!

snöstjärna skrev 2010-10-02 07:50:06 följande:
    Jag har ju alla symptom kvar oxå. Å nu är det brunt igen .. så jag hoppas det bara är slemhinnorna.
    Även blött lite näsblod, å det gör jag inte annars. Gjorde jag sist med ... så jag hoppas det är bra med lilla bönan =)
    Det är nog bara slemhinnorna... *håller tummarna*
  • jakeline
    Fia 82 skrev 2010-10-01 22:45:04 följande:
    Det känns jättetråkigt! Men samtidigt ändå skönt att veta att man ändå kan bli gravid (vi har försökt i 9 mån) men självklart väldigt besviken och ledsen! Man trodde ju ändå inte på missfall eftersom jag inte blödigt så mycket... man tror ju ändå man ska blöda som en vanlig mens iaf... så snopet var det!

Men som sagt.. det är bara att vänta på mensen och sen på det igen... :)

kram och lycka till!
    vad tråkigt! Hoppas att det tar sig fort nästa gång då, så ni slipper vänta! det har tagit tid att bli gravid båda mina gånger, men jag har dock sluppit mf. 

Lycka till!  
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • TheLove

Idag ska vi träffa min släkt.. Min syster tog lärarexamen i vår och ska fira det nu och då är stor del av släkten samlad. Jag vill berätta eftersom vi ses så sällan och tror inte vi kommer ses förrän i december igen och tycker det är bättre att de hör de från mig istället för på omvägar (ex facebook) men maken vill inte berätta... De vet ju att vi försökt ett år nu och de kommer säkert undra... Inte ska jag väl ljuga för dem om de frågar? Åh så kluven...

• ljusgläntan3030
    snöstjärna skrev 2010-10-02 07:50:06 följande:
    Näsblod får man lättare vid graviditet har jag läst. Jag fick det också imorse och har de aldrig annars.
    ~ Bf 12 maj 2011 ~
  • snöstjärna
    TheLove skrev 2010-10-02 09:56:59 följande:
    Idag ska vi träffa min släkt.. Min syster tog lärarexamen i vår och ska fira det nu och då är stor del av släkten samlad. Jag vill berätta eftersom vi ses så sällan och tror inte vi kommer ses förrän i december igen och tycker det är bättre att de hör de från mig istället för på omvägar (ex facebook) men maken vill inte berätta... De vet ju att vi försökt ett år nu och de kommer säkert undra... Inte ska jag väl ljuga för dem om de frågar? Åh så kluven...
    Det är verkligen svårt det där.
    Hade sån stor lust att berätta för mamma som var här igår.
    Men jag ska försöka hålla mig, kolla till bönan i nästa vecka å sen på söndag nästa vecka kommer min familj å firar mig, å då tänkte jag ha tröjan klar ;)
    ljusgläntan3030 skrev 2010-10-02 09:57:06 följande:
    Näsblod får man lättare vid graviditet har jag läst. Jag fick det också imorse och har de aldrig annars.
    Mmmm, det är ju så. Blöder typ aldrig annars, så jag tar det som ett posivit tecken.
    ♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • TheLove

Jag tror jag har fått missfall... Blöder massa ljust tunt klarrött blod :( Det liksom rinner lite...

• Fia 82
    TheLove skrev 2010-10-02 12:38:14 följande:
    Jag tror jag har fått missfall... Blöder massa ljust tunt klarrött blod :( Det liksom rinner lite...
    åhh nej... fy vad jobbigt!! men det är ju inte säkert att det är så.....
  • TheLove
    Fia 82 skrev 2010-10-02 12:59:36 följande:
    åhh nej... fy vad jobbigt!! men det är ju inte säkert att det är så.....
    Nej men på det här sättet blödde jag inte när jag väntade sonen så därför känns det jobbigt.. :( Har inte ansträngt mig nått alls heller :(
Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~