• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • Gummsan85

vill åxå veta hur "liten" min är, skulle vara spännande å så men kasnek att jag kan få göra det den 22 när jag ska på inskrivningen :)

Molly, mammas underbaraste sessa!!
  • ljusgläntan3030
    Lovelyy - ja vad konstigt.. till mig sa hon att jag var v 6+2 nu men enligt efter när jag hade äl (jag testade) så var jag i v 7+6 när jag var där så ganska mycket tilbakaflyttad i tiden.

snöstjärna - men att hjärtat slår är ju härligt!! hon sa detsamma till mig att den var liten och de ska ha koll så den fortsätter växa, nästa UL 11 okt redan..

När har ni nytt vul??
    ~ Bf 22 maj 2011 ~
  • snöstjärna
    ljusgläntan3030 skrev 2010-09-30 20:06:54 följande:
    Lovelyy - ja vad konstigt.. till mig sa hon att jag var v 6+2 nu men enligt efter när jag hade äl (jag testade) så var jag i v 7+6 när jag var där så ganska mycket tilbakaflyttad i tiden.

snöstjärna - men att hjärtat slår är ju härligt!! hon sa detsamma till mig att den var liten och de ska ha koll så den fortsätter växa, nästa UL 11 okt redan..

När har ni nytt vul??
    Jag har inte fått något inbokat. Hon bad mig komma tillbaka om en vecka redan OM jag inte hade slutat blöda.
    Men det har jag, bara lite brunt kvar nu sen hon var där å "grävde runt" =P

Annars blir det bara nytt VUL OM jag börjar blöda igen i stort sätt.

Nästa planerade är rUL i v18. Å sen ett nytt UL var fjärde vecka efter det.

Lilla bönan var liten tyckte hon, men vi får väl se om den vuxit på sig till nästa gång.
    Hon var ju nära å missa bönan med, eftersom hon såg missfallet först ... men sen rotade hon runt lite å där såg jag hjärtat picka! Blev sååå lättad!!
    ♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • TheLove

Jag gör mitt nästa vul den 26/10 Nu när jag kollade kalendern så kommer jag vara i V.11+4 då och kub gör man ju i V.11-13+6 vilket betyder att det bara kommer skilja ett par dagar... Funderar på att ringa och höra om jag får göra vulet veckan innan... Känns dumt att vänta till 11+4 och sen göra ett kub bara ett par dagar senare... Frågan är om det ens går att de bokar in kub så snart inpå... 

• ljusgläntan3030
    snöstjärna - vad skönt att du såg den lilla till slut!! ja när vi titta såg de först bara ut som en stor svart boll men inget i men efter hon leta runt lite dök en liten upp med dunkande hjärta med hihi... puh!

Lovelyy - ja kanske  lika bra att göra allt på en gång då kanske? blir spännande att höra om hur din lilla är i storleken nästa gång!!

Det ska bli spännande att se om vår lilla har växt något till nästa gång och om hon då står fast vid vilken vecka jag är i då.. just nu får jag väl gå efter de hon sa att jag är i vecka 7 istället för vecka 9.
    ~ Bf 22 maj 2011 ~
  • maddelu

nu böjar det vara dags att berätta för mamma å pappa. jag är i vecka 8 nu.... Min käre far fyller år på tisdag. (v 7+6)GladJag tänkte trycka upp en t-shirt med texten" Grattis, du ska bli morfar", och ge som present. Jag är enda dottern och det är mitt första barn, så det blir ju hans första gång som morfar. Mamma kommer ju att vara med vid presentöppningen, så på så vis hoppas jag att hon kan räkna ut att hon ska bli mormor Tungan ute

Vad tycker ni??  bra ide´?

Nackdelen är väl att andra från familjen, mina bröder m familj, kasnke moster... ocå kommer att vara med på "kalaset" och därför kommer få reda på det oxå. Men men...man får väl säga på  nått sätt att dom inte behöver "skrika" ut det till alla, utan ta det lite lungt med att berätta vidare. Nåväl.

ciao!

• Eerika
    maddelu skrev 2010-09-30 20:41:34 följande:
    nu böjar det vara dags att berätta för mamma å pappa. jag är i vecka 8 nu.... Min käre far fyller år på tisdag. (v 7+6)GladJag tänkte trycka upp en t-shirt med texten" Grattis, du ska bli morfar", och ge som present. Jag är enda dottern och det är mitt första barn, så det blir ju hans första gång som morfar. Mamma kommer ju att vara med vid presentöppningen, så på så vis hoppas jag att hon kan räkna ut att hon ska bli mormor Tungan ute

Vad tycker ni??  bra ide´?

Nackdelen är väl att andra från familjen, mina bröder m familj, kasnke moster... ocå kommer att vara med på "kalaset" och därför kommer få reda på det oxå. Men men...man får väl säga på  nått sätt att dom inte behöver "skrika" ut det till alla, utan ta det lite lungt med att berätta vidare. Nåväl.

ciao!
    Bra idè!! =) Kör på den!!
    Med sonen sa vi inget förrän till jul. Dock fick jag hålla mig gömd från nära o kära ett par veckor =)
    Köpte en tröja som det stod BEBIS på, det blev bästa julklappen i båda våra familjer!!
    Mest hos min mamma, som fick sitt första barnbarn =)
  • Sommarnatt2010

Idag har varit en dålig dag...Idag har jag varit sur på alla som säger att man bara mår dåligt på morgonen. :S Morgonen är min absolut bästa tid på dygnet. Jag mår konstant illa, dock inte kanon illa men det hänger liksom över mig precis hela tiden ( inte super kul när man är lärare :S men det klarar jag av ) Sen får jag sånna jätte dipar när jag måste rusa in på toa o hulka, kan dock inte spy utan hänger bara där en stund...Är inte tillräckligt dåligt för att vara hemma...men det är jobbigt att ha lektioner o sitta o va trevlig i personalrummet (de vet inte)...

Så =) va bara tvungen att beklaga mig en aning

Börjar bli lite sugen på att berätta för mamma, vi ska dit helgen v 41 så kanske att man ska göra det då?! Men jag vill göra det på nått kul sett..Tips, tack!!!

• TheLove

Nu ska jag gå och nanna kudden... Igår somna jag kl 20:30 haha

• snöstjärna

Jag tänker trycka upp tröjan till sonen till min födelsedag den13:e oktober, då är vi i v9 tror jag ... Men jag vill berätta nuuuu :)

Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~