Lilli77 skrev 2010-10-15 10:29:33 följande:
Tack Cah
IVF:en som vi gjorde i Juni var korta metoden. Började med Puregon men på VUL dag 4 hade det inte hänt sa mycket sa vi bytte till Menopur. Sprayade totalt i 11 dagar och gick upp till Menopur 300 de sista dagarna (har aldrig haft sa hög dos..). Vi ÄP plockades 10 ägg och 9 blev befruktade.
Jag har tagit vanliga proggisar, 200 mg per tag. Har även tagit Progesteron i tablett form, Duphaston 3 ggr om dagen. Mostvarighet till trombyl, 10 mg prednisolon och i juni tog jag även Clexane sprutor. Plussade som sagt med började blöda redan efter nagra dagar och hcg slutade stiga.
Nu vid FET sa gjorde vi det i naturlig cykel för första gången. Fran ÄL sa har jag tagit Duphaston, och fran ET Prednisolon, Trombyl och proggisar. Inget Clexane den här gangen.
Om det inte gar hela vägen nu sa kommer vi göra en biopsi pa slemhinnan pa dag 21 nästa cykel för att kolla kvaliten och även om det finns för manga (?) NK celler. Kommer även fa testa nat som heter Intralipid. Googla det! Nu hoppas jag att jag slipper men om det inte gar vägen sa är det skönt att veta att de vill testa nat nytt.
Kram och lycka till!!!
Det låter som dom testar mkt mer där än dom gör i Sverige. Jag hoppas innerligt att du går hela vägen ut nu.
Fick ni till frysen oxå?