Hjärtefröjd skrev 2012-08-21 08:37:03 följande:
Jag tror Dr D sätter in det först vid pluss, eftersom det inte är den primära behandlingen när man behandlas av honom (det är ju IL).
Jag är i vecka 12 nu och mår precis som vanligt (har gjort det hela tiden). Vi ska göra KUB på måndag och efter det hoppas jag våga tro att det blir en bebis i mars trots allt.

Det förstås, IL. Då kanske jag ändå inte är helt fel ute om jag börjar med kortison ett tag innan ÄP.
IL lär ju göra en hel del bara det och därför så sätter Dr D in kortison så pass sent. Jag är så glad att jag har alla er på FL att bolla med. Även om jag vet att i slutändan så är det mig själv som jag måste lita på i mina slutgiltiga beslut. Men som sagt, mkt växer fram allteftersom och jag har ingen brådska i mina beslut. Bättre skynda långsamt och kanske komma fram än att hafsa fram något "bara för att".
Lycka till på KUB på måndag. Vet en annan FL vän som också ska på undersökningen samma dag som dig.
Önskar även dig lycka till, måste kännas skönt att ha avklarat åtminstone de 3 första grav.månaderna samt denna undersökning. Jag hoppas jag får följa i era fotspår snart jag också. Smitta gärna ner oss vetja med lite graviditetsbaciller!