• Natassja

"Ammar" min pojkvän

Är rädd att detta inte är normalt, eller jag vet ju att det inte är normalt, men tänkte ändå dela med mig nu när forumet ändå är fullproppat med inlägg om just amning och vart gränsen går för hur länge man kan amma.

Jag har en kille som jag varit tillsammans med i tre månader nu. Han är från Libanon och världens underbaraste, inte som alla andra killar och framförallt inte någon socialbidragstagare eller våldsman. Han älskar verkligen mig och jag älskar honom! Vårt sexliv är fantastiskt, och det jag ska berätta nu har inget med sex att göra överhuvudtaget...

Det är nämligen så att han älskar att ligga och amma vid mitt bröst, tex när vi tittar på tv och så. Trodde först han hade någon fetisch eller något, men han säger att hans mamma ammade honom tills han var fyra år och att det var ett av hans bästa minnen. För honom handlar det om närhet och kärlek, och vill han ha det så är det min plikt att ge honom det, precis som han ger mig fast på andra sätt.

Han ammar ungefär fem minuter åt gången, kanske två gånger om dagen höst. Jag har inget emot det, gör ju inte ont eller något och så länge han är nöjd så. Men jag har googlat lite på det här och ser att man kan börja producera bröstmjölk om man ammar?? Är lite rädd för det nu, och hur skulle det påverka mina chanser att bli gravid? Vi försöker nämligen få barn...

Planning a child ain't always that easy.
  • Svar på tråden "Ammar" min pojkvän
  • Lever så
    V Swe skrev 2014-02-02 08:20:25 följande:
    Om en man gjorde det på mig hade jag blivit tokig av upphetsning. Älskar när brösten stimuleras och sugs på..
    Håller helt med! Tungan ute
    never a failure always a lesson
  • Anonym (noomi)
    Haskel skrev 2014-02-01 21:02:08 följande:
    Otroligt vad mycket som hänt sedan 2010.

TS fick utstå mycket kränkande kommentarer om hur fel och sjukt detta var.

Nu 2014 tycks de flesta vara betydligt mer öppensinnade och kloka. Man kanske ska vara lite försiktig med att fördöma allt som låter udda och ovanligt. 

Fast jag tror fortfarande det är rätt tabu. Det är inget jag skulle erkänna på kafferasten precis
  • Anonym (FL-man)

Noomi@ Pratar du med din man om det som just amning?

• Anonym (dålig mjölkko)

Jag kan fatta det mysiga i att suga på sin tjejs bröst. Däremot skulle jag inte göra det samtidigt som jag ammande barn, jag hade så lite mjölk så allt jag hade måste gå till barnet. Över huvud taget skulle jag inte vilja att mannen fick mjölk ur bröstet, det tar en massa kraft och kalk och näring ur kroppen att bilda mjölk, det gör jag gärna för en bebis men inte som "närhetsgrej". Så för mej skulle suga vara ok, men inte om det kom mjölk.

• Anonym (noomi)
    Anonym (FL-man) skrev 2014-02-03 08:16:49 följande:
    Noomi@ Pratar du med din man om det som just amning?

Nä jag tror inte vi använder ord som amma eller amning.
  • Haskel
    Anonym (noomi) skrev 2014-02-03 08:05:44 följande:

Fast jag tror fortfarande det är rätt tabu. Det är inget jag skulle erkänna på kafferasten precis
    Naturligtvis är det fortfarande lite tabu, och kommer säkert vara länge till. Men det är också ganska sällan man diskuterar samlag på kafferasten. Tabu eller privat har inte så stor betydelse alla gångerFlört.
  • Pappa46Sthlm

Jag skulle gärna amma en kvinna. Någon som är intresserad?

• förstår inte alls

Haha fy alla tycker olika o visst är det 2014 men jag tycker detta är helt fel. Prova /smaka ok men dricka mjölk kontinuerligt ur sin flickväns /frus bröst tycker jag är 100% sjukt.. O jag är ganska fördomsfri o öppen av mig :)

• förstår inte alls

Varför läggs tråden under Sex om det inte är sexuellt? Jag tror män (pojkar..) som vill amma har nån slags problematik med sina egna mammor. Kvinnor som vill amma vuxna män kanske känner nån omvårdnads eller maktkänsla? Att göra de endast för att det är "mysigt" känns inte så trovärdigt

Svar på tråden "Ammar" min pojkvän