• Sus69

vikt...peppningstråd =)

TheresLaurin: Hemkommen från en promenad är jag.. I ovädret! Tror att du har helt rätt när det gäller att inte HELT ge upp godsakerna, men för min del måste jag nog kanske bryta mitt mönster med en liten avvänjning, att kanske avvara sötsaker i två veckor och sen bara äta det på lördagar. Vad tror ni?

• Sus69

Motivationen är på topp i dag, men man vet ju inte hur morgondagen ser ut..

• Sus69

Min sambo är lika! Han älskar allt vad skräpmat är, lika så godis! Så man får vara stolt så länge man kan klara sig utan att halka dit... Det är iof sig nästan alltid jag som handlar hem godsaker, så han kanske oxå kan sluta äta det om det inte finns hemma.. Men att få han sluta med skräpmat blir värre, där är det nästan alltid han som vill ha...

• Sus69

idiotblondinen: Ja klart vi ska peppa varann.. Bara inte tråden dör ut efter ett tag, men det får ju vi motverka..

• Sus69

Bara nutrilett?
    Tror inte jag klarar det, men jag skulle kunna byta ut nåt mål.. För jag skulle vilja ha den här första "kicken" att gå ner i vikt..

• Sus69

Klart du ska hänga på Nova68.. vi har just börjat...

• Sus69

Jag hänger på och byter ut ett mål mot nutrilett!

Xenical har jag oxå provat, tyvärr utan framgång.. Jag har ju vart överviktig i många år, så visst börjar kroppen ta stryk.. ont i leder osv... men nu ska det bli ändring på det..

• Sus69

Theresa1: Inte töntigt att presentera sig närmre.. Ska tråden överleva så blir det väl ett måste..
    Jag kan börja:

Jag heter Susanne men kallas för Sussi, är 36år och lever tillsammans med Anders( som blev 40år en vecka efter att vårt gemensamma barn föddes)Familjen består oxå av tre flickor i blandade åldrar.. Min äldsta är snart 11år, mellantjejen är 7år och dessa är från ett tidigare förhållande, sedan har vi då den minsta som blir 8 månader på fredag.
    Vi bor i en lägenhet i Eskilstuna.
    När jag inte är mammaledig jobbar jag som kockerska på en förskola.
    Hmmm vad ska man mer förtälja??? Vet inte.. Är det nåt mer ni undrar över så bara fråga..

• Sus69

Nova68: Lycka till i bebisverkstan.. Är så kul att få en liten sladdis..

• Sus69

Välkommen Sarah81! Det är aldrig fel att äta rätt..

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)