vikt...peppningstråd =)
Vad kul att vi har blivit flera!
Vad kul att vi har blivit flera!
Vad duktiga ni är allihop!
Själv åt jag rösti (ja jag vet inte sååå nyttigt
) och rivna morötter.. dock inget annat till!
Men jag har inte ätit några godsaker idag, så jag känner mig riktigt nöjd!
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Nova68 ta nya tag i morgon!
Jag har frossat och ätit i flera veckor ska ni veta.. men inspirationen har ju smygit sig på mig nu..*ler* Fast man vet ej hur länge..
Hörs i morgon alla ni trevliga "viktpeppare"..
Hej allihop!
Just hemkommen från jobbet och här händer det mycket..
Kul!
Har skött mig skapligt idag, så till kvällen blir det ett mål naturdiet!
Väger mig lite senare och kompletterar listan men nu ska jag iväg och handla..
Hörs senare..
Ohhh så halkade man dit!
Känner mig deppig och nere och då äter jag direkt! Nån som har nåt tips hu man ska tänka? Istället för att stoppa nåt onyttigt i munnen..
Nova68 här kommer värsta tungviktaren...
2005-11-06
ThereseLaurin:79 kg-målvikt 65 först och främst
Thussen: 78,4 kg - målvikt 65
idiotblondinen: 88 kg - Målvikt: 65 kg
Nova68: 87,5 kg - mål vikt ca 70 till en början ialla fall
Marsmamma: 101,4kg - mål först och främst under hundra strecket!
Kram Sussi
Det var ju ett bra tips!
Jätte konstigt är det att så fort min två äldsta tjejer åker till sin pappa så känner jag mig deppig, blir så tyst och tomt utan dom. Måste börja jobba med det, fast vet inte hur! Men jag är den typen som äter i alla lägen känns det som, ledsen, glad, arg osv... Nån mer? Jag har nog kanske allvarigare problem än ni andra..
Men ska leta upp ett kort på mig, som kanskekan sporra mig!
Tack för tipset!
Vad mycket bra tips du kommer med..
För i går kändes det som om att detta blir en enkel match, men nu känns det tyngre. Men din peppning hjälper ska du veta! Känner mig bättre nu en för en stund sen..
Japp!
Självklart!
Nova68:
Jag har varit separerad i snart 4 år. Men har ju träffat en ny som jag har barn tillsammans med. Svårt att förklara varför det känns så jobbigt när dom två äldsta är borta, bara är jobbigt! Fast jag vet att dom har det bra hos pappa. Kan ju vara så att det är lite separationsångest, när jag levde med deras pappa hade jag barnen inpå mig jämnt, levde som ensamstående i ett förhållande om ni förstår vad jag menar. Så jag tror att det har lite med det att göra.. men vad vet man... Nova68 lever du ensam eller? ( förlåt om du tycker jag är nyfiken)
ThereseLaurin: jag förstår vad Nova menade, du verkar vara en kanoncoach! Du finner lösningar som en annan inte kan komma på..
idiotblondinen: Det var ju oxå en tanke!
Gillar du DrPhil? Jag är ganska så fascinerad av vad han förespråkar, men man ska omsätta det i praktiken oxå..