• Sus69

vikt...peppningstråd =)

Kanon idè!

Jag har flera böcker av DrPhil, började läsa ur sjustegsmetoden men kom inte så lång!
    Kanske ska öppna den igen så jag kan få lite tips, vad tror ni? Kanske jag kan tipsa er lite utifrån hans metod...*ler*
    Jag har Relationsakuten och Angelägenheter oxå...
    Hmmm, är nog ett litet DrPhil frak...

• Sus69

Nova68: Vi har nog en heldel vi kan disskutera du och jag, verkar som vi har lika bakrund!

Ska öppna boken jag lovar.. Återkommer med tips!

Måste bara få säga att vi verkar bli ett härligt gäng här!
    Skulle ha satt mig här tidigare innan jag stoppade i mig en massa onyttigheter! Får göra det nästa gång suget kommer över mig!

• Sus69

Ska ägna mig lite åt boken och sen ska jag titta på ett till av mina favorit program, det Okända!

Om jag inte tittar in mer i kväll så sköt om er!

Therese du missade Josean..

• Sus69

God morgon alla vikt peppare ingen nämd ocg ngen glömd!

Ännu en dag att kämpa med godssaksbehovet, I DAG SKA jag lyckas!

Bvc kommer på besök kl 10,45 så nu ska här städas, hur kul är det på en skala? Isa ska göra BOEL testet idag! Men låt då detta bli ännu en nystart att få städa bort all fula ovanor..

Ska även göra lite WindsorPilates, ( näää jag är inget reklamfreak ) Ni har väl sett tv- shops reklam om WindsorPilates? Och sen ska jag nog ta en promenad oxå om vädret tillåter.. Oj vad ambisiös (hmmm svårt ord, säkert felstavat.) jag låter.

Hörs senare, kikar nog in lite nu och då, även jag har fått en ny favvo tråd!

Kramar Sussi

• Sus69

Idiotblondinen: Ja jag öppnade boken första nyckeln är "att tänka rätt" ska läsa det idag, återkommer om det finns några bra tips.. Kan rekommendera Pilates programmet, fast det är onödigt dyrt, tur att det finns andra som köper det så en annan kan *göra nåt olagligt* med dvd:n.. Min svägerska har allt och då menar jag ALLT i fitnessredskapsväg! Men det är ju bra för en fattiglapp som mig.. WinsorPilates har ett 20minuters program som jag kör, går bättre och bättre för varje gång!

Teresa1: Sluta att nedvärdera dig själv! Skulle jag mäta mig så är du liten jämnfört med mig.. Usch vad elak jag lät nu, inte meningen, förlåt! Men det är såna tankar som man måste omvända, tänk possitivt om dig själv istället..

• Sus69

Ja visst verkar det bra! Det bästa är att det finns rörelser även för en annan som är otränad!

• Sus69

Ja alldeles fööööör dyr! Det som oxå är bra med dvd:n är att isa kan sitta brevid medans man gör 20 min passet!

• Sus69

Therese "klappar i händerna" Vad duktig du var!
    Jag har oxå lyckats idag (dagen är ju inte slut än men..) Vart på en promenad + att jag städa i morse.. så stolt över mig själv! Hoppas bara man klarar kvällen! Ska på föräldraråd i flickornas skola, men jag tror inte det blir någe fika där, bra tycker jag, för annars halkar man garanterat dit!

• Sus69

Har förresten inte hunnit läsa i DrPhils bok än... ska försöka i kväll...

• Sus69

japp det kommer jag! ska ju ner på två siffrigt!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)