Inlägg från: Malin1976 |Visa alla inlägg
  • Malin1976

vikt...peppningstråd =)

God morgon!

Blir trött bara av att titta på yxan!!

• Malin1976

Ska ta å koka gröt nu å sen blir det förskola för Vilmer. Tänkte åka iväg å simma klockan ett när de öppnar å se om det går lika bra idag. Imorgon tänkte jag vila å ha det skönt!!
    Ska kika in elljusspåret också å se om det går att åka skidor där snart. Har inte åkt på flera år, säkert sex sju år men prova går ju!

• Malin1976

Har precis syndat med en päronsoda... Skulle ta mineralvatten men dem var slut!! Var bara tvungen att ha ngt med kolsyra i. Så ringde sambon å skulle bli sen från jobbet vilket betyder att jag får stressa från simmningen å inte ha det så lugnt å härligt som jag tänkt. Varför svarade jag ens i telefonen??? Nu blir jag ju sur ju!!

• Malin1976

Å inte tillräckligt med snö i elljusspåret heller dessutom!

• Malin1976

Blondinen: Du är ju så duktig när du promenerar, tar riktigt långa turer ju. Det är ju super!

• Malin1976

Nä, ska väl gå in och kolla jobbmailen å se om det hänt nåt spännande där. Ha det så gott allihop!

• Malin1976

Halloj!
    Full fart som vanligt här inne!!
    Har simmat idag, 1½km blev det innan stressen satte in å det var dags att kliva upp. Har inte ätit världens nyttigaste middag heller, stekt grillkorv med pommes frites å dressing å grejer. Tryckte dock inte i mig som jag brukar utan nöjde mig med en portion. Ska ta tag i träningsprogrammet om en stund. Har köpt mineralvatten nu igen så jag ej ska falla i läskfällan igen.

Blondinen: Så duktig du har varit idag igen! 150 minuter!! Superbra!!

TL: Ja det gäller att ställa upp för barnen!! Tur att det nervösa ordnat sig nu då!

Nyfikna flickan: Välkommen!!

• Malin1976

TL: Känner igen mig där.... Handlar alldeles för mycket på Tradera...
    Är den slut nu auktionen?? Vad blev det?? *Nyfiken*

Blondinen: Så bra att jag peppade dig så du tog en riktig långprommenad. Har du kört träningsprogrammet nu?

VL: Såklart det är jobbigt i början. Är pojken dessutom krasslig och ledsen gör ju inte det saken bättre! Man blir ju som frustrerad när man ej kan hjälpa dom. Jag är helt säker på att du inom några dagar kommer ha brytit dina mönster!

Jag måste byta till tyngre "hantlar" så jag kommer ikapp er andra! Men jag tycker ändå de små flaskorna var lagom till triceps. De är ju ganska svaga dom där bak...

• Malin1976

He he, just det TL... Har det stått något i tidningen om din smitning??

• Malin1976

VL: Oj då förstår jag att det blir jobbigt. Tur att sambon kommer hem nu då. Har du fått beskrivning på kolikmassagen från bvc? Den ska hjälpa till att lindra. Sen finns det minifom på apoteket men det har du kanske också provat??

Blondinen: 11 km!! Suveränt!!

Theresa: Så det blir full fart idag då, så bra!!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)