vikt...peppningstråd =)
Ska ta å läsa ikapp er nu igen...
Har gjort en virtuell jag, stämmer nog ganska bra när baddräktn döljer maggen... Titta in på starka bilder om ni vill...
Ska ta å läsa ikapp er nu igen...
Har gjort en virtuell jag, stämmer nog ganska bra när baddräktn döljer maggen... Titta in på starka bilder om ni vill...
Jadu Theresa, la upp min bild och vips var det fem nya besökare på en minut!! Undra hur det kommer sig.... Tråkigt att dom ej kan visa sig utan bara är nyfikna! Undra om TL vår guru kan se vilka som är inne här.... ??
Var in och kikade på dig blondinen. Måste gå in å se om jag kan göra en docka där man ser från alla håll också,
Ja det var ni plus fem gäster!! Sånna hemliga alltså!
Tack så mycket förresten!
Säljer förresten 14 portionspåsar nutrilette med skohsbärssmak för 100kr (inkl.frakt) om det är någon som vill köpa. Tog i hårt igår å skulle byta ut ett mål per dag mot det men efter att smakat det som min lunch så ville jag bara spy. Fick i mig två klunkar gud så äckligt!! Provade en bar efteråt och det gick mycket bättre! Så om ni vill köpa hör av er!
Blondinen: Jag var väl några cm längre än dig va? Har för mig att du väger mindre än mig så det dras väl ut så... Plus att jag alltid haft lite byst! På gott och ont..
Min Alexander: Självklart får du vara med oss!!
Blondinen: Ja den var verkligen äcklig och konsistensen... Men det är så här på landet, det fanns bara en smak att välja på...
Jag vägde 82 i lördags och ska inte väga mig förrän på fredag igen!
Therese1: Jag har lagt in bilder från alla håll (utom baken) å då syns det lite mer hull.