Inlägg från: Malin1976 |Visa alla inlägg
  • Malin1976

vikt...peppningstråd =)

Har promenerat med stavar för första gången. Pinnade på bra, Peter hamnade efter med vagnen... Ska man lämna dom där efter en å fortsätta i sitt eget tempo för det kändes gå mycket fortare med stavar...
    Kände mig dock lite fånig men som tur är har vi bara lyktstolpar ca 200 meter så sen kunde jag njuta i mörkret.
    Gjorde träningsprogrammet också så nu kan jag sova med gott samvete!

Ni som också har petflaske-hantlar... Vilken storlek har ni? Jag har 5dl med vatten i. Känns för lätt först men efter 2-3 repetitioner är jag inte så kaxig längre...

Ska skriva i min glada bok nu vad jag gjort och ätit (inge onyttigt ännu å snart stupar jag i säng)

• Malin1976

Blondinen: Ja det är skönt att slippa men du äter inga piller då??

• Malin1976

Blondinen: Ja jag är riktigt peppad!!
    Men du borde nog (som du skriver) kolla upp med läkaren...

• Malin1976

TL: Så bra att ha olika storlekar att välja på. Jag är mycket nöjd med min dag jag också, sitter å mumsar banan för jag blev så hungrig!

• Malin1976

Blondinen: Brödkavlar!! Jaha, de kan användas till mycket! Jag provade med 1½ liters men tyckte de var för grova och tunga att hålla i. Men får väl öva, jag kör ju bara mespass jämfört med er andra ser jag ju!

TL: Jo jag kände mig bra fånig jag också men du vet ju hur välbefolkat det är här på Bruket å inte så mycket lampor så i mörkret kände jag mig nöjd!
    Blanda nutrilette med mjölk?? Nädu, min favoritdryck nr1 kommer jag ej förstöra med det där pulvret. *Ryser vid blotta tanken*

Dricker ni alla lättmjölk? Jag dricker kravmellanmjölk eller 3% mjölken jag för att slippa vitamin A. Skulle säkert förlora några gram på att byta ut mot lättmjölk eftersom jag dricker ca 1 liter per dag..

• Malin1976

Jag håller också med dig blondinen och du tycker jag är en superpeppare till alla andra!!

• Malin1976

TL: Ja vi bor ju inte alldeles efter bruksvägen utan man svänger in på en grusväg som går in vid smedjan och cafeet som brukar vara öppet på sommaren.
    Huset där din faster(?) bodde är ju verkligen inte tokigt men gubben som äger det vägrar hyra ut det ifall det kommer mycket gäster på hotellet så ska de bo där... Han som redan har ett annat hus med lägenheter stående för fler gäster. Så välbesökt är det ju inte!

• Malin1976

Jag bor i Västernorrland på Graningebruk!! Ca 8 mil från Sundsvall för att förtydliga!

• Malin1976

TL: Nej vi hyr inte, har eget hus men brorsan och hans fru var sugen på det huset dom bodde i.

• Malin1976

Nä ni tjejer, detta är verkligen roligt men jag är så hungrig nu så jag måste lägga mig i sängen innan jag går in på ngt onyttigt.
    Ha det så gott allihopa!!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)