vikt...peppningstråd =)
Men se där, krav på träningen, kul!!
Så jag är längst jag... Jippie!!
Men se där, krav på träningen, kul!!
Så jag är längst jag... Jippie!!
Halloj tjejer!
Vilken fart det har varit på er!! Jag har varit bortrest på begravning jag så nu har jag läst allt ni har skrivit.
Tycker att Theresa gjort ett bra program, ska börja med det imorgon!
Väntar främmande snart, vi ska äta tacos. Mycket grönisar får det bli... Har blivit bortskämd nu med fika, fika, potatis, kött och sås (gräddsås) så vikten har fortsatt gå uppåt men måtten ner...
Måste bara säga en sak om lightläsk. Har varit beroende av cola light i flera år, det var praktiskt taget omöjligt att sluta. Men nu har jag inte druckit en droppe sen i somras (låter som en alkis...
) Iallafall, aspartam är inte nyttigt och i kroppen omvandlas det ändå till socker. Aspartamet i sig skapar ett sug att dricka mer och mer men dricker man vanlig läsk är man oftast nöjd efter ett glas. Trodde inte det var sant att aspartamet omvandlas till socker men det är fyra stycken (ur helt olika bekantskapskretsar) som sagt det så det är ju märkligt om så många hört fel. Tyckte heller inte om mineralvatten förut men nu har jag lärt om mig och älskar dufemålas lingon smak. Mmmm!!
Nåja, mina mått då från idag lördag...
Vikt: 82,4 (+0,4)
midja 99 (-1 cm)
knä: 37,5 (-0,5cm)
rumpa: 110,5 (-1cm)
överarm: 31,5 (-0,5cm)
Oj! Jag blir alldeles yr i huvudet när jag försöker läsa ikapp!! Ni är så duktig att peppa allihopa!!
Har nu skrivit ut programmet med all träning. Kommer inte att träna mina vader utan byter ut det mot något annat. Mina vader är nog grova efter mina år som fotbollsproffs...
Nu jävlar tjejer! Imorgon finns ingen återvändo då satsas det stenhårt!!
Jag ska köpa ett fint block idag när jag far ner på stan och ska simma. Ska prova armövningarna nu innan det blir frukost. Tiden rinner på så snabbt att klockan snart är nio och då ska Vilmer vara på förskolan. Så jag måste skynda, skynda nu.
Ha det gott!!
Tjena tjejer!
Har verkligen hamnat i skuggan nu, hinner inte alls med att gå hit lika ofta som förut! Tråkigt!!
Blir avis på emmamaria som går på boxercise. Gick på kick och boxercise innan jag blev gravid och det var såå roligt.
Idag har jag köpt en anteckningsbok som gör mig så glad när jag ser den! (Tack Therese! Vilken bra ide!!) Har skrivit in dagens seger, gick in på två affärer med "Bakat i butik" å tänkte handla eftersom jag ändå skulle simma efter det... Men jag lyckades låta bli och kände mig så nöjd när jag simmade. Det blev två km på 50minuter så jag är supernöjd. Efter det for jag på en tredje affär å handlade. Där har dom... "Bakat i butik" å tänkte att det var jag ju värd eftersom jag simmat så långt å var så duktig... Men då stannade jag upp å frågade om jag var dum i huvudet, minns jag inte hur nöjd jag kände mig innan när jag struntade i det... SÅ DET BLEV INGET!!
När jag kom hem skulle jag strunta i måndagsträningsprogrammet "eftersom jag simmat" men blev skittjurig å fyllde mina flaskor och gjorde mina övningar. Skrev fint i mon bok sen och är så glad att det gick så bra idag!
Tackar Therese igen för träningsprogrammet!!
Just det... Köpte ju Nutrilette idag. Är det typ middag och lunch man ska byta ut den mot?? Köpte även två bars som jag ska prova, är det typ mellanmål?? Nu jävlar ska det synas på lördag att jag kämpar på!!
God morgon!
Ja du Theresa visst är det typiskt när de sover hela natten.... Då tror man att de är typ döende å måste springa upp och kolla dom hela tiden istället!
Motivationsboken är ju suverän! Å tänk så mycket godare det va att äta två mandariner och mineralvatten i bastun än de där sliskiga wienerbröden!!
Ja Blondinen, igår var verkligen en kanondag! Är så stolt över mig själv och har skrivit det i boken!
Nu blir det en kopp te framför datorn sen ska jag göra dagens träningsprogram. Mage.. Kan behövas!!
Theresa: Är det sant???
Hade ingen aning om det. Ska verkligen ha det i bakhuvudet nästa gång jag är sugen på bakat i butik!!
Tänker du på att pressa ner svanken i golvet när du gör situpsen??
Therese! Ja det är lite trixigt innan man kommer på det. Måste som trycka ner bäckenet så svanken ligger i golvet och samtidigt spänna magmusklerna. Me nsom sagt... Det finns ju alternativ också!!
Nu är det dags för grötkokning. Ha det gott idag alla!!