vikt...peppningstråd =)
Så bra blondinen!!
Så bra blondinen!!
Theresa: Imorgon är det vägning och sen tror jag du blir peppad igen! Tänk på sommaren och stranden... och framförallt din hälsa!!
(Ska jag säga som häller grädde 40% i maten, dricker 3% mjölk o.s.v.)
Har du kört ditt program och skrivit i din bok? Jag tycker att jag blev helt klart mer motiverad efter jag började med det
Hur många extra points äter du?
Nä, nu börjar datorn hänga sig å sådär som den gör när de nvarit igång ett tag. Har inte kollat virus på över ett år sen virusprenumerationen tog slut. Bör nog skaffa mig ett nytt, imorgon... Som vanligt!
Tjena tjejer!
Har varit å simmat idag, 2km blev det, så skönt!! Var duktig också... Sambon ringde å bad mig köpa med pizza hem... Beställde en kycklingsallad till mig själv!
Fick två bitar bröd till men det är ju ändå nyttigare än pizza. Fick ingen lunch idag heller, va på rehabutredning och sen for jag upp på jobbet. Tänkte snika till mig lunch men det var översaltad pannbiff så jag blev inte så sugen då. Det blev en nutrilettbar och en banan i bilen till badhuset istället. Plus banan å två clementiner å mineralvatten i bastun efter simmningen. Ser det som min belöning att få mumsa med det efteråt.
Så det som de flesta här har glömt idag...
Vikt: 81,9 (-0,5
9
Midja: 99 cm (samma
)
Knä: 36,5cm (-1,0
)
Rumpa: 110cm (-0,5cm
)
Arm: 31,5 (samma
)
Mätte låret också för först gången men för att ej strula till det för TL så skriver jag det bara hemma.
Tänkte strunta i programmet idag (förlåt Theresa
) eftersom jag motionerat i flera dagar men eftersom rumpan ej minskat mycket och det är dagens övning så kör jag den sen ikväll!!
Har också funderat på göra smoothie... Har kommit så jångt att jag köpt hem yoghurt sen blev det inget mera...
Tack så mycket blondinen!!
Våra liv: Visst mår man gott efteråt när man struntat i att köpa det goda! Solrosfrön, är det gått och nyttigt eller? Har aldrig smakat det... Kan jag ta dom som jag ger pippifåglarna ute??
TL: Är et Carola i Helgum som är din kusin?
Marsmamman: Så duktig du har varit!!! Jättekul!!
Blondinen: Hela passet!!
Superbra, och mindre midja med det också, suveränt! Tror säkert att du minskat på de andra också som du har promenerat!
TL: Ja, hon är med här. Såg att du skrivit inlägg hos henne så därför trodde jag att det va hon i Helgum. Nån Emma vet vi inte där så jag har inte stenkoll på dig!!
Välkommen KristinVitamin!
Alltså denna nutrilett, det va en kvinna som blandade sån choklad på badhuset och den såg ganska lös ut, den jag gjorde på skogsbär var ju en tjock sörja ju. Hur är chokladen som? Lös eller tjock?
Tycker iof. att dessa bars är goda så det funkar ju med dom också...
Måste ta en mineralvatten... Är så himla sugen på något gott och har redan proppat i mig två morötter. Måste låta bli godsaker ikväll för imorgon blir det julbord och där går det inte att låta bli äta. Tänker skippa lunchen så jag får ta in lite mer julmat...
Just det, de finns ju choklad som är typ "light". Är det nån som vet hur mycket "nyttigare" det är än vanlig choklad??
God morgon!
Sitter med ett glas mineralvatten å funderar på göra gårdagens och dagen träning medans risgrynsgröten kokar. Tar ju 40 minuter..
Sådär, nu är det gjort och ska bara skriva i boken innan gröten är klar. Känns som jag kan äta julbord med gott samvete nu.