vikt...peppningstråd =)
Tjena tjejer!
Så duktiga ni alla varit!
Emmamaria: Välkommen!!
Nova: Vad tråkigt för er! Men att proppa i sig en påse godis är inte så tokigt ändå, just för man får den där illamående känslan du berättar om. Då vill man aldrig mer se godis! (Iaf för stunden...)
Igår var jag; Duktig (promenerade en timme!!), Nyttig (åt sallad med kyckling å pasta till lunch. Bara få av locket till plastbunken den låg i krävde minst 100 kcal...
) Onyttig (tog 3 wienerbröd för 15kr till efterrätt.
Blir så arg! Affärerna måste sluta med butiksbakat bröd det luktar ju så himla gott så det går ej att låta bli att köpa och äta!!
Idag ska jag å en kompis på Toves cafe å fika. Tänkte ta en grov macka för att känna mig duktig.
Familjen tänkte åka å bada+simma när Peter slutat jobba. Men sesådär, man ska ej planer! Nu sitter han fast med timmerbilen ute i skogen utanför Strömsund. Har fått ställa upp släpet på timmerstockar för det ej ska glida av vägen. Knaper mottagning på telefon såklart å när sandbilen kommer vet han ej. Hoppas dock på det bästa!!
Vilmer är med dagis på rörelse för livet, skulle kanske ha följt med. Han rör sig ju tillräckligt ändå!
Ha det gott allihop!