Inlägg från: Malin1976 |Visa alla inlägg
  • Malin1976

vikt...peppningstråd =)

*förstår inte*

Blev du trött, alltså sovasugen av sockret?? (Som du inte drack i din lightläsk)?

Får skriva som emmamaria... Jag är blond!

• Malin1976

VL: Jaha....

Swiss: Du bytte alltså ut creme fraichen mot keso eller? Hade du kyckling eller köttfärs i?

• Malin1976

Vart är blondinen och Theresa? Är det så att dom polar med varandra på msn???

• Malin1976

Imorgon ska jag lämna sambons bil på volvo... Klockan 7!! Huga, måste alltså kliva upp klockan 6. Sen blir det promenad till badhuset och sen promenad till sjukhuset. Sen när det är klart får de f*n i mig komma och hämta upp mig. Då är det färdigpromenerat.

Vad ska ni andra göra?

• Malin1976

Så bra att det nog har gått bra då Theresa!

• Malin1976

Skulle försöka hålla mig vaken tills Peter kommer hem inatt men det blir nog snart sängen och det gamla vanliga sova 1½timme och sen ligga vaken ca tre timmar. Håhåjaja!

Måste komma ihåg att väga och mäta innan jag åker iväg också. Får nog kliva upp klockan fem om jag ska hinna med...

• Malin1976

Stumpan2: Det var ett rejält viktras, så kul! Grattis!!

Marsmamman har också lyckats bra ser jag! Grattis!!

Jag stod stilla från i söndags. Blev lite besviken eftersom jag var säker på att jag gått ner men men... Jag gcik inte upp iaf!

Promenerade runt igår hela stan från kant till kant plus simning i mitten. Och tillbaka från ena kanten till mitten igen.
    Va på sjukhuset och tog massa blodprov, flera rör! (Hatar bli stucken i armvecket) När jag gick tillbaka ner på stan igen blev jag helt matt och slut i benen så jag gick in på macken å köpte en cola och ett wienerbröd. Men då klarade jag mig fram till lunch iaf utan att svimma! Men nyttigt... Nä!

• Malin1976

Hallå.... Är våran tråd på väg att dö nu??

• Malin1976

Jag åt chokladpraliner igår och idag. Skäms på mig! Men jag har avstått chipsen både fredag och lördag när Peter suttit bredvid i soffan och mumsat. Är lite ful där, köper till honom också sitter jag bredvid och myser när han stoppar i sig allt fett och jag låter bli!

Idag är vi bjudna på middag, pannbiff, lök och potatis. Gott!
    Ikväll ska jag prova på power yoga så spännande! Har aldrig gjort det förut.
    Imorgon ska jag simma igen hade jag tänkt.

Kommer Therese snart hem från Thailand? Är såå avundsjuk....

• Malin1976

Ska kolla in din blogg våra liv sen ska jag ut och bära in ved.

• Malin1976

Swiss: Såklart det tar ut varandra!

Har power yogat nu, riktigt skönt! Måste bara måla tånaglarna till nästa gång så jag har lika fina som dom andra!
    Trodde inte jag kunde röra mig som man gjorde där, men det gick! Så nu ska jag försöka fortsätta med det på söndagarna!

• Malin1976

Har ni haft det trevligt Therese? Blir så avundsjuk så! Sol, värme och bad... Dessutom bara vara ett "par" inte föräldrar... Så skönt! (Fastän man ändå saknar dom när man gör något utan dom... )

• Malin1976

Blondinen: Yogan var riktigt roligt. Tänkte i början shit, ska jag klara det där och vad är det för trams hon prata?? Men man blev t.o.m. svettig av att bara sträcka på kroppen och ha sig. Sen kunde man bli svettig efteråt och andra saker som kroppen jobbar med så det känns bra att det inte tar slut på en gång när passet är klart.

Emmamaria: Ett jättebr sätt att stretcha ut rygg/nacke/skuldror är att stå upp, sänka ner huvudet, knäppa händerna ovanpå hjässan. Sen kröker du ut ryggen samtidigt som du pressar fram bäckenet. Eller det åker som fram automatiskt. Stretchar alltid ryggen så eftersom jag tycker de andra ryggstretchningarna oftast gör att man drar till så man får ont mellan skuldrorna.

• Malin1976

Ska luncha nu. Snart dax att åka på badhuset också.
    Roligt!! Min arm ser ju ut att tillhöra värsta sprutnarkomanen sen i fredags.
    Förstår inte att det ska bli så blått!!

• Malin1976

Hmm, mitt internet dog när jag skrev det där sista... Trodde inte det kom med... Kom på efteråt att det var ett dumt jämförande, Ber så mycket om ursäkt!! (Du vet vem... )

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)