Inlägg från: Malin1976 |Visa alla inlägg
  • Malin1976

vikt...peppningstråd =)

God morgon tjejer!
    Igår var det julbord med sambons ena jobb. Mums så gott! Åt bara frukost och en Atkinsbar innan vi for dit så jag skulle vara hungrig. Åt för mycket som vanligt på julbord men inte så mycket som man brukar proppa i sig. Risalamalta till efterrätt och några godisar...
    Så idag blir det nya tag, havregrynsgröt till frukost och knäckebröd med grönsaker och smör.
    Ska läsa ikapp det ni skrev igår nu...

• Malin1976

Så duktig din son är Våra Liv!!
    Å så duktig du är som tränar på "vilodagen"!

TL: Ibland måste man få vräka ur sig sånt som man blir irriterad på fastän man i det hela är nöjd och glad med sitt förhållande! Och det där med laga bilen kan man ju bara bli irriterad på!! Peter har köpt en fiesta som han ska ha som jobbarbil och har ju varit i garaget med den varenda dag sen i söndags. Det är inte roligt!!

• Malin1976

Blondinen: Vad kul att se! Du har ju varit hur duktig som helst i veckan!!

TL: Ja, det passar ganska bra att ta en sån där bar så man blir mätt å sen hungrig lagom till nästa måltid!!
    Ja det är som det är med bilarna men samtidigt tjänar man ju tusenlappar på att slippa lämna in dom på verkstan..

Idag har vi bakat hallongrottor och drömmar. Var ju såklart tvungen att provsmaka efter lunchen... Gott men onödigt!!
    Ska prova baka julgodis idag för första gången också så det får väl bli en promenad på halkan sen. J*vla regn!!

• Malin1976

Tjena tjejer!
    Ni verkar överlag ha varit duktiga idag! Det har inte jag, kycklinggryta med grädde å ris, kakor bakat julgodis som jag måste provsmaka... Nåja, ska försöka simma imorgon å få bort lite. Peter jobbar em denna vecka å då brukar det vara lättare å hålla sig borta från den onyttiga maten. Vet inte varför, blir ju mest äcklad numera när han äter chips och popcorn. Det blir som jag gör fetare och gräddigare mat istället. (Alltså äcklad av snasket, inte av honom )
    VL: Två pepparkakor är ju bra, de var väl bara 0,5 points va sa Theresa?? Ett wienerbröd var som en halv pizza eller vad hon sa...
    Blondinen: Är så glad för din skull!!!
    TL: Inte det minsta avundsjuk på din baksmälla!! Jobbigt med barn i närheten. Det gick ju bra när man bodde själv i en lägenhet..

• Malin1976

Theresa: Ber så mycket om ursäkt men jag har för mig att du skrev det när jag var inne i min "äta bakat i butik wienerbröd). Du skrev även då att du tyckte det var konstigt... Det var då en himlans massa points för jag fick en himla chock!! Hoppas du inte är arg på mig nu då!

• Malin1976

Välkommen Fröken Honung! Känner igen mig i dig... Akutsnittad och icke ammande, samma här, men för 2½ år sen!!

Jag du Våra Liv, jag blödde som sjutton, fick köpa apotekets nattbinda och den höll inte så läng ändå, jag blev riktigt rädd! Blödde nog kraftiga dom efterkommande gångerna också fastän det ändå minskade.

Zmoothie och Emmamaria: Ni får en att känna sig som en pensionär! Hålla på å motonera mitt i natten när en annan ligger å sover!! Så duktigt av er!

Theresa: Jag har då mist allt mitt intresse av wienerbröd tack vare dig! Tänker bara hur sliskiga och onyttiga de är!

Nä, nu ska jag koka gröt. Ha det så gott allihopa!!

• Malin1976

Våra Liv: Du har ju minskat på många mått å midjan är nog för du är svullen!! Bra!!

• Malin1976

Marsmamman: ansiktsbehandling är min belöning när jag nått mitt mål, 78kg och hålla mig under det i tre veckor. Har aldrig jort nåt sånt förut så det känns peppande!! Så duktig du är som nått ditt första mål å fått ny frisyr! *blir avundsjuk*

emmamaria: Jag har önskat mig en motionscykel i julklapp men kommer inte att få någon. Tycker det låter så smidigt när ni sitter å trampar samtidigt som ni tittar på film! Så jag ska önska mig en ordentlig krok att sätta fast i taket så jag kan ta in min boxningssäck. Den hänger i garaget å det är inte så peppande att gå ut dit på kvällarna i kylan när Vilmer ligger inne å sover....

• Malin1976

Jag använder boken men har inte klistrat in nån bild ännu, får leta rätt på en innan-graviditeten....

• Malin1976

Nova: Det blir bra det! Släng den dumma påsen för den har bara lockelse!!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)