Inlägg från: alarik82 |Visa alla inlägg
  • alarik82

vikt...peppningstråd =)

kom på en övning till dedär programet som var på tapetat förut. grodhopp, de är suoperjobbigt

• alarik82

nämen fy på dig max, måste ju tänka på mamma.... ; )

de var grodhoppet jag på just nu

• alarik82

dedär med benen i luften tror ja iallafall hör till svåra, för grodhopp är ganska enkla, manbehöver ju inte göra så många

• alarik82

bonadea gud va ja önskar att m,in lilleman ville åka vagn, men icke, så antingen får man gå ut när han sk asova, så han sover högst 1 timme i vagnen eller gå när gubben är hemma å då är de kolmörk ute :(

• alarik82

vaknar lilleman i vagnen så skriker han som en stucken gris tills han blir upptagen

• alarik82

jag är inte heller så vig, eller de är musklerna i låren som är för korta de är därför jag inte kan böja mig...

ja de är magen som är de STOOORA problemet här :)

• alarik82

har cyklat 30 min, men bara 5 kilometer, årkar fan inte cykla nå fortare å defenitift inte när ja har sååå ont i benen efter boxningen igår... men nu sk ajag upp en sväng till tror jag. tror jag kommer iäg på en långprommis i helgen med en kompis oxå, bara gubben har tid å ha lilleman så

• alarik82

de blev sammanlagt 45min cykling de får räcka för idag. är ju ganska nybörjare på å cykla så. fast när man cyklar känns de bara som om man får benmuskler å inte förbränner nått...244 kalorier har ja cyklatbort iallafdall

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)