vikt...peppningstråd =)
kom på en övning till dedär programet som var på tapetat förut. grodhopp, de är suoperjobbigt
kom på en övning till dedär programet som var på tapetat förut. grodhopp, de är suoperjobbigt
nämen fy på dig max, måste ju tänka på mamma.... ; )
de var grodhoppet jag på just nu
dedär med benen i luften tror ja iallafall hör till svåra, för grodhopp är ganska enkla, manbehöver ju inte göra så många
bonadea gud va ja önskar att m,in lilleman ville åka vagn, men icke, så antingen får man gå ut när han sk asova, så han sover högst 1 timme i vagnen eller gå när gubben är hemma å då är de kolmörk ute :(
vaknar lilleman i vagnen så skriker han som en stucken gris tills han blir upptagen
jag är inte heller så vig, eller de är musklerna i låren som är för korta de är därför jag inte kan böja mig...
ja de är magen som är de STOOORA problemet här :)
gud va ja är avis på dig blondinen .
undrar om man ska orka slänga sig upp på cykeln nu
har cyklat 30 min, men bara 5 kilometer, årkar fan inte cykla nå fortare å defenitift inte när ja har sååå ont i benen efter boxningen igår... men nu sk ajag upp en sväng till tror jag. tror jag kommer iäg på en långprommis i helgen med en kompis oxå, bara gubben har tid å ha lilleman så
de blev sammanlagt 45min cykling de får räcka för idag. är ju ganska nybörjare på å cykla så. fast när man cyklar känns de bara som om man får benmuskler å inte förbränner nått...244 kalorier har ja cyklatbort iallafdall