Inlägg från: alarik82 |Visa alla inlägg
  • alarik82

vikt...peppningstråd =)

jag gör 100 situps alla dafgar

• alarik82

jag tycker dedär med et litet program låter jättebra :)

theresa... sån övning gör vi på boxercisen, fast vi lyften benen högt upp å sen ner igen, fast inte enda till golvet. skitjobbigt

• alarik82

theresa...ja orkar inte alls så många gånger heller. å sen en sak till vi gör på boxningen, man gör situp, men man går hela vägen, så man nästan sitter upp lixom, så ska man så på den andras mits, svårt å förklara, men de var sjlva situpsen, de är sååå j'vla jobbigt, har inte heller nån bra magstyrka... kommer inte upp hela vägen, utan måste ta hjälp å dra mig upp i byxan liksom...

• alarik82

theresa... hehe japp, fast man får ju skämmas, för kärringar där dom kommer nog upp dom :(

trevligt med program.. *vantar med spänning*

• alarik82

jag är inte så duktigt på såntdär ja.... tror ni ni andra är duktigare på dedär...
    men dendär som ni skrev om förut att ha benen en liten bit upp i luften tycker jag var en bra grej

• alarik82

varför går de inte å punkbränna. vill ha bort min bebismage,de är ju bara låren som har försvunnit *jobbigt*

• alarik82

ja visst är de hemst....jag blir så lessen ibland när jag ser på hur den ser ut, dallrig å bullig, massa byxor som jag kommer i nu som jag inte har kunna haft på flera år, men alla linnen dom sitter som ja jag vet inte vad :( ser hemst ut
    min msn är förresten emmakocken@hotmail.com

• alarik82

såhär ser min da ut på matfronten.
    direkt när jag vaknar: ca 100 gr kvark, 0.2-0,5 % fett, å ibland en hårdbröbit till de.
    sen efter ca 3 timmar äter jag antingen maten som blev kvar från igår eller är de inget över blir de 2 hårdbrömackor å vatten.
    sen kl 5 äter jag middag,. försöker å sluta äta när jag är mätt, men inte så lätt alla gånger.
    nu kommer de svåra, å låta bli å äta en massa skit på kvällen, för de är då suget kommer, men försöker äta nyttigt, men ibalnf slinker de ner en popkornspåse eller nått annat gott..*fy på mig* men har även morötter å sånt hemma oxå. eller så äter vi en smörgås å dricker lite te.

• alarik82

blondinen... jag har en hungrig gubbe som kommer hem då så de rä bäst å ha maten klar.
    jag äter sånnhär krom piller oxå som ska göra att man inte blir sötsugen, dom hjälper nog lite, men nu är jag sugen på nått överhuvudetaget att äta på....

• alarik82

malin, nej ingen fara....
    men de finns nog fett ska du se... hehe.... i middagen så lagar jag som vanligt bara. med margarin när ja steker å så... har jag grädde så är de den som är lättast faktist, den med 7%.... försöker dricka mjölk ibland, men inte alla dagar faktist...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)