Inlägg från: Malin1976 |Visa alla inlägg
  • Malin1976

vikt...peppningstråd =)

Suveränt marsmamman! Blir avis på dig!!

• Malin1976

TL: Aha... Blir det jobbigare när man har två barn?? Nädå, skoja bara... Peter skulle bli överlycklig om jag va som du, men jag städar hellre inte alls! Allt annat kan jag göra.. Tvätta, diska, klippa gräs skotta snö, moppa golvet men damma och dammsuga... Isch, det hatar jag verkligen!!

Tror att lite dammråttor gör oss starkare mot allergier... *visslar lite försynt*

• Malin1976

TL: Vad får dig att tro det? För staketet som skulle upp så snabbt där som vi tjatat om i snart två år?? Eller att avdelningen under där vi ska vara ska tömmas??

• Malin1976

Marsmamman: Precis så tycker jag också!!

• Malin1976

TL: AnnaCarin sa det så därför trodde jag det va ute på byn... Krokvågsskolan var väl gammal och ful inuti tror jag också har vi föräldrar som ej har bil och det funkar ju inte.
    Ja alla våra stackars gamlingar... Det är väl bara för dom att dö verkar det som! Blir så förbannad på hur dom behandlas och det är dom som har byggt upp vår värld och detta är tacken för dom!!

• Malin1976

TL: Strandliden är väl inte så fräscht det heller... Men det skulle ju bara vara tillfälligt... Du skrev aldrig vad som fick dej att tro vi ska vara kvar där... *nyfiken*

• Malin1976

TL: Kallar du min chef en fegis???
    Jo vi fick ju den informationen att dom skulle ha möte med er angående flytten. Men så blev det ej. Sen var det AC som höll på att spåna i fredags när jag var dit så om det är bestämt eller ej vet jag inte. (Vet inte ens om staketet är uppe det läste jag bara när chefen skrev mail).
    Jag trodde det var tillfälligt men när du skrev sådär också så blir man ju fundersam... Vad har du hört?? *fortfarande nyfiken*

• Malin1976

TL: Ok, ja vi får se. Men det är ju ett fruktansvärt fult sätt att göra det på då!!

• Malin1976

Vi ska visst parkera på nån parkering som personalen någonstans har haft förut men de fick sluta använda dom för det var så mycket inbrott i bilarna sa Helena. Höll på få slag! Kan ju inte sno Peters bil med larm varje dag å inbrott vill jag inte ha! Ska jag behöva tömma hela bilen i väskan innan jag går till jobbet??

• Malin1976

Ja och ahn som jobbade där innan som typ förtrycker kvinnor. Alla visste det innan men ändå fick han jobb där å skötte sig ju inte så bra...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)