• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Zmoothie: Ja, men tänk att det blir sån skillnad på "bara" 10 kg! Coolt!

• Zmoothie

Ja, det är häftigt när man "ser" det, liksom! Själv märker man ju inte förändringen på samma sätt.

• Sus69

Halloj alla nya och gamla viktpeppare!
    Kalaset gick bra åt inga godsaker, men det slank ner några cider och några turkisk pepparshot..*mumma* Men jag är ändå nöjd och stolt över mig själv..*ler*
    Gjorde ju Pilates och gick på ca 45min snabb promenad.. Så gårdagen gick nog bra..
    I kväll är det avslutning på vattengympan.. inge kul alls.. Vill ju att det ska hålla på jämt..

Kram Sussi

• Våra Liv

zmoothie har du en länk så jag emd kan göra virtuelmänniska sådär

• Våra Liv

ska äta mitt sista godis idag fröesten! kommer må skit av det sne det vet jag redan men är deppig för har bråkat lite med killen idag
    men jags ätter ju igång med programmet imorgon då vet jag att bara jag komer igång så är jag itne lika trött o sur hela tiden sdom jag är nu, mycket därför onödiga bråk uppkommer.

• idiotblondinen

Hej Marsmamma! Du har ju varit skitduktig! *berömmer massor*

Våra Liv: Nej man mår helt klart bättre när man tar hand om sig själv på bästa sätt.

För övrigt så var jag o handlade för en stund sedan, o nu sitter jag o smuttar på min första egna hemgjorda smoothie Yummie!

• Våra Liv

killen kom o bad om ursäkt moahaha nej vars ska be om ursäkt jag med när han ska upp igen eftersom jag fortfarande är sur haha. huvudvärk med ska bli gott med mitt sista godis o jagh ska verkligen slita det med hälsan! tomorrow is a new day! en bättre dag!

zmootie tack
    hur mnånga pund blir 95 kilo?
    och 165 cm vad blir det?
    *helt förvirrad*

• idiotblondinen

Förresten så eftersom jag är dunderförkyld så räknas promenaden på 20 min till och från affären som dagens utförande av programmet för min del.

Zmoothie: Jag fattar inte inches o sånt... :/ Jag har förresten fått för mig att det kommer synas mer skillnad mellan dom tio kilona från 80 till 70, än från 90 till 80... Vet inte varför jag har fått det för mig. Undrar om det är sant.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)