• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Theresa1: NEJ varför har det varit en skitdag???????????? Har det hänt nåt???

• ThereseLaurin

Halloj alla =)

Ja jag är fortfarande vrålpeppad =)
    har vart ute och gått imycket raks takt i femtio minuter..inte fuskat ett dugg =) vart bjuden på fika men tackade artit bej =)

Våra liv.. Ne jag har inte sett det programmet...

ska köra programmet senare ikväll... ska erkänna så har jag inte gjort de ännu då jag skyller helt på att jag har vart såå jävla trött i helgen och sonmnat väldigt tidigt... men det är ingen ursäkt och det vet jag ju =)

men men..

• ThereseLaurin

kommer jag igen me dem som inte lämnat vikten denna vecka

theresa: du tar måtten istället då du inte har våg=) men skriver upp dig i alla fall så du vet att jag inte glömt dig =)

Thussen: data haveri
    Annabe
    Josean
    Sarah81
    Angel
    och nova

sen måtten:

Jag= tänker bara ta måtten en gång i månaden
    Emmizor
    nova

det är en del som bara har sina mått den första veckan..kommer inte deras mått in till nästa söndag kommer jag att radera dem från listan. då det inte är nån vits för oss andra att ha dem kvar...

• ThereseLaurin

såg att dagens program var promenad.. så jag gör gårdagens istället då=)

• Zmoothie

Usch, nu har jag precis fikat en massa (ja, tre iaf) lussebullar och pepparkakor. Ajaj! Nåja, nya tag.

• ThereseLaurin

Zmoothie: japp bara att ta nya tag =) Du är ny väl??
    i sånna fall såå vill jag hälsa dig varm välkommen =)

Vi väger eller mäter eller både och en gång i veckan..dvs fredagar dettta är helt frivilligt och du gör precis som du vill=)

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

här är ett träningsprogram som theresa har knåpat i hop.. Så den kan man göra om man vill=)

• ThereseLaurin

Måste ge beröm till theresa också.. lördagens övning var jätte bra helt lagom..inte för långt eller för kort och man kände precis lagom också =) bra jobbat =)

• Theresa1

Idiotblondinen: Den började ju trevligt med mitt sunkiga jag sen spårade den bara ur... Har känt mig tjafsig och ful o tjock osv... Jävligt opeppad på allt... Sen åkte jag ner på stan för att köpa mig något fint eftersom jag faktiskt varit duktig och minskt i måtten... Men det görs tydligen inte kläder i "barbammamma modell" Jag ser ju ut som skit i allt, och då är jag inte ens stor, bara mammatjock Men mina 72 kg kan man ju tycka att det ska finnas lite snyggt till mig men nej...

• Theresa1

Nu har jag det! Jag ska starta ett klädmärke för oss som fött barn... Bara för att man är mamma vill man faktiskt inte klä sig som sin morsa... Och jeans med extremlåg midja är inget för mig, de täcker inte ens hälften av min stjärt..

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)