• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • alarik82

äntligen har lilleman somnat, sov typ 1 timme när han gick å la sig ikväll sen har han varit vaken, vägrat å sova fast han har varit sååå trött. jag som tänkte cykla lite, men icke...

• Zmoothie

Näe, vet ni vad?! Nu SKA jag bli av med mina kvarstående kilon!! (ca 10). Hör ni det!? *arg på mig själv*

Så nu vill jag att ni ser till att jag gör rätt för mig, tar mig i kragen och skriver här om mina viktminskningsförsök/framgångar varje vecka. Överens?

Nu är jag irriterad på mig själv, det här SKA gå! Alla har full tillåtelse att komma och skälla på mig i min gästbok om jag inte rapporterar om min kamp mot pluskilona varje vecka.

(Och nu ska den där pilatesDVDn fram igen!)

• Våra Liv

oh imorgon börjar mitt nyaliv helt, känner mig nervös...
    inte dricka så mycket kaffe, drickamer vatten, äta frukost, sluta småäta.
    sch usch usch kommer jag klara det?KLART JAG KAN! har ju gjort det förut!!!!
    men enda finns det tvivel här i mängder. men jag ser ju hur jag ser ut, vill ha smalare mage fan.
    jag SKA klara detta hör ni det! bah
    *peppar mig själv lite*

• idiotblondinen

Zmootihe: Hej! Har pilatesvideon åkt fram? Glöm inte veckans program som vi alla här kör:
    www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

Samma med Våra Liv: Glöm inte programmet!

Får jag fråga hur mycket ni väger eller är jag för fräck då? Vi andra här i tråden har outat vår vikt och längd. Ja, jag är nyfiken! Om ni vill veta vad jag väger så kan jag säga att jag väger 83 (Startvikt denna gång 88, gången innan 93,5) och är 161cm lång.

• Våra Liv

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ
    nu har jag skrivkramp har skrivit av hela programmet o allt annat viktigt jag borde komma ihåg har min lilla dagbok här som ska börjas fylla i från och med imorgon

idiotblondinen hehe hmmm man frågar väl aldrig en dam om hennes vikt
    nejvars jag skämms faktiskt inte vill ändå bli av med lite skrot i bagaget hehe, är 165 o väger nu 95 kilo
    mitt mål är i framtiden 70 kg, har vätg det förut men jag vet at det kanske inte blir så, mitt mål är väl igentligen att komma i stl 38 i byxor iaf muskler väger ju 3 gånger fettets massa så vikten kan man inte helt gå på.

men jag kommer även börja med pilates o stavgångs promenader i rask takt dom älskar ja, man känner sig någo nördig meeen det är bara kul
    ska skriva upp alla mina startmått i tråden imorgon hehe

• idiotblondinen

Våra Liv: Haha skrivkramp, då har du brännt ett par kalorier bara på det! Visst är det skönt att komma igång ordentligt? Jag tror förresten jag ska önska mig en Pilates-video i julklapp. Verkar bra

Fan både jag och Filip är småsjuka så det blir inget babysim idag trots att det är avslutning. Vad ska man då göra med denna dagen? Förutom promenaden som står på programmet... *Funderar*

• idiotblondinen

Men förresten, ska du verkligen sluta dricka kaffe...? Det skulle inte jag klara av Dricker typ 7 koppar om dagen.

• Våra Liv

idiotblondinen haha då kan man ju säga att jagbörjat träna redan idag
    jag får min pilates aV SAMBON han vill ju mitt bästa eller ja jag tvingade han

du kan ju simma i adkaret

• Våra Liv

neee kaffe är svårt o sluta med men ska trappa ned från 3 kannor till max 1

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)