• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Theresa1

Godmorgon
    Ser ut som om vi kommer att få en bra dag idag! Skönt. Jag glömde faktiskt köra programmet före frukost, men jag ska köra igång nu... Sen ska jag köpa mig ett fint block Hoppas ni gillade programmet och att ni inte tycker att det är larv med motivatons dagboken... Det funkar verkligen jättebra, det är vetenskapligt bevisat

• idiotblondinen

Theresa!: Javisst ja, block var det ja! Får bli dagens uppdrag att gå o köpa ett fint. O nej, det är absolut inget larv med motivationsdagboken. Jag tycker att man ska göra sin viktnedgång till ett projekt. Jag glömde också att göra innan frukosten... Drack nyss Nutrilett. Ska strax sätta igång med programmet.

• idiotblondinen

Så, nu var det gjort... Shit blev alldeles svettig och darrig... Ytterlårsövningen var riktigt jobbig! Kan tänka att om ett par veckor så är man riktigt hajj på dom! Började darra i benen och fick kramp i rumpan... Men skönt är det nu

• alarik82

jag har ju fortfarande träningsvärk ibenen så de känns mest på insida lår på mig när jag gör benövningar... hoppas jag gör rätt iallafall... är ju blondin så de är inte så lätt å förstå alla gånger för mig ;)
    men nu är de gjort är oxå

• Malin1976

Halloj tjejer!
    Vilken fart det har varit på er!! Jag har varit bortrest på begravning jag så nu har jag läst allt ni har skrivit.
    Tycker att Theresa gjort ett bra program, ska börja med det imorgon! Väntar främmande snart, vi ska äta tacos. Mycket grönisar får det bli... Har blivit bortskämd nu med fika, fika, potatis, kött och sås (gräddsås) så vikten har fortsatt gå uppåt men måtten ner...
    Måste bara säga en sak om lightläsk. Har varit beroende av cola light i flera år, det var praktiskt taget omöjligt att sluta. Men nu har jag inte druckit en droppe sen i somras (låter som en alkis... ) Iallafall, aspartam är inte nyttigt och i kroppen omvandlas det ändå till socker. Aspartamet i sig skapar ett sug att dricka mer och mer men dricker man vanlig läsk är man oftast nöjd efter ett glas. Trodde inte det var sant att aspartamet omvandlas till socker men det är fyra stycken (ur helt olika bekantskapskretsar) som sagt det så det är ju märkligt om så många hört fel. Tyckte heller inte om mineralvatten förut men nu har jag lärt om mig och älskar dufemålas lingon smak. Mmmm!!
    Nåja, mina mått då från idag lördag...
    Vikt: 82,4 (+0,4)
    midja 99 (-1 cm)
    knä: 37,5 (-0,5cm)
    rumpa: 110,5 (-1cm)
    överarm: 31,5 (-0,5cm)

• Våra Liv

får man hoppa in här? detta verkar iaf vara en tråd som inte dör ut som alla andra vikttrådar

• alarik82

nu har jag varit ute å klyvid ved å dragit en massa ris, men fy va de ä rtråkigt när man är ensam ute.... mycke roligare när gubben är med å hjälper till.

• ThereseLaurin

våra liv varmt välkommen =)

Malin skriver in måtten ikväll då jag ska iväg på julbord aldelesstrax och hinner tyvärr inte nu =)

Tack för alla peppande ord =) idag mår jag jätte bra i alla fall och ij morrn är det stenhårt och strikt som gäller =)

kram på er och ha en bra lördagkväll=)

• idiotblondinen

Malin: Det var som tusan... gällande aspartam alltså... Bra att måtten minskat!

Våra Liv: Välkommen. Nej, den här lär inte dö ut då vi som är här verkligen har bestämt oss och satsar stenhårt. På våra egna vis.

TL: Ha en underbar kväll ikväll!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)