• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Theresa1: Jag vet exakt hur du menar. Jag kan själv vara på världens bästa humör o känna mig skitpeppad och allmänt "allt är soft o bra"-ig. Sen inser jag hur tjock o fet o "äcklig" jag är o faller faller faller... Allt vänds upp och ner o jag orkar inte med att ha det så längre. Nu, trots att jag fortfarande har en enorm hängande stor fet mage som fick mig att hålla mig inomhus i stort sett hela första året av min sons liv, så kan jag iallafall glädjas åt att sakta men säkert ser jag resultat... Mycket resultat. Att min mage ALDRIG kommer bli fin känns inte som att jag vill lägga ner mer tid att gruva över. Den kommer att bli finare och mer "lättdold" iallafall. Det är den redan, i jämförelse.
    O 72 kg är ju inte ens mycket, så jag är faktiskt också arg över att klädkedjorna inte kan ha kläder i bra passform! Borde dom inte tjäna på det? Jag klär mig alltså huvudsakligen bara i svart, just för att jag inbillar mig att det kan ge en liiiiiiiten liten illusion om att jag inte är så stor som jag är. Nej fram för fina kläder med bra passform! Tycker du ska starta ett klädmärke, här har du absolut en kund iallafall! O då skämtar jag inte. Kram o styrkekramar till dig!

• ThereseLaurin

Ja jag känne igen det där med fet ful äcklig och allt möjligt.. men nu tänker jag på mina fina kroppsdelar som mina fötter de är jätte fina tycker jag ASG...dt är snat men sjukt =)

• idiotblondinen

TL: Aaaaaaaaaaaaaaw, har du fina fötter? *AVIS* Det har inte jag. Eller jo kanske, om jag vårdade dem lite...

• ThereseLaurin

blondinen: ja jag tycker de är proppotjonerliga och så...små söta =) sen så går tånra som stortån är störst och lilltån min ingen tå som är längre än stortån..det har min sambo..hahah

• alarik82

å jag som hatar fötter. har fotfobi nämligen :) tror inte jag är nöjd med nån av mina kroppsdelar :(

har varit lite duktig idag iallafall, skenat runt på en affär i 1 timme med lilleman i famen sen har vi varit ute å gått i 45 min, å jag hade superfart på, samma strecka brukar ta 55 min i vanliga fall...

är inne sånhär period idag som allt bara är skit... men de går säkert över...lilleman vill inte sova heller.... *trött*

åt ju lite chips igår, kan bero på de. för kompisen lämnad ekvar lite, å de åt ju jag naturligtvis upp. hade sån jävla ångest sen hela kvällen å natten

• idiotblondinen

emmamaria: Gör någon av dagarnas övningar från programmet, så ska du se att det ordnar sig med chipsångesten! O det är ju skitbra att du varit ute o gått så långt. Förstår att det är jobbigt om lillen inte vill sova.. Men till slut kommer han ju att somna o då tycker jag att du bara ska lägga dig slappna av en stund. Det är du sannerligen värd. Kram på dig!

• Sus69

Hallå..
    Jag gjorde min virituella docka.. Fick inte till själva utseendet men jag tror att jag ser ut så.. Jag sparade mina bilder så jag lägger ut dom i mitt galleri senare..

• Våra Liv

Theresa 1 usch känner igen dom där känslorna, vi kan ju starta en egen klädkjedja allihopa här inne hehe skulle bli storsäljare! dagens mode är ju för dessa taniga brudar utan kroppsformer ju!

men fina fötter haha det är det bara bebisar som har hihi jag har fotfobi, mina fötter går an har inget annat val men annars hua *asg*

min kroppsdel jag gillar bäst är nog mitt ass och mina ögon då såklart

• idiotblondinen

När det gäller vad man är nöjd med så är jag nöjd med mitt ansikte och mitt hår. Resten är det väl lite sisådär med. O dubbelhakan ska bort, så ansiktet kommer fram.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)