• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Våra Liv: Tacka Theresa1, det är hon som har byggt upp programmet. O sockerberoende har jag också varit.. Så det has full förståelse för. Att ta sig ur det är inte lätt, men det går om man ger sig fan på det.

Nu ska jag hoppa ner i badkaret som belöning för en bra vecka.

• ThereseLaurin

halloj tjejer...nu har jag käkat julbord och hör jag ordet julbord nu så spryr jag nog..fy vill inte ha nå mer sånt i år i alla fall=) men det känns bra i alla fall känner mig vrål peppad nu..mickes syster sa visst har du gått ner en massa i vikt så det var sååå skönt att höra..visst har ju hört de av många mendet värmer ju ju fler som säger det =)

har lagt bud på en bikini nu på tradera..så där fick jag ännu mera motivation=) SJälvklart är den ny...för er som undrar haha

Våraliv: jag fattade mig lite kort förut eftersom jag var oherhört stressad för attt hinna till julbordet.. vi väger oss varje fredag eller tar måtten eller både och om man så vill..men detta är helt frivilligt och man gör som man själv vill =) Sen länken som blondinen visade är ett träningsprogram som thjeresa och blondinen har suttit och pillat ihop =)
    Stor eloge till dem =)

Sist men inte minst hoppas att du ska trivas i vårt glada gäng =)

• idiotblondinen

TL: Rättelse, det är bara Theresa1 som varit duktig och pillat ihop det.

• ThereseLaurin

Blondinen: men du var väl med på ett hörn???

• idiotblondinen

TL: Det enda hörn jag var med på var att komma med idén, jobbet har Theresa lagt ner.

• Våra Liv

oki!
    jag gick ned 16 kilo på 3 mån förra sommaren förra året asså... har fått barn nyligen eller 5½ vecka sen. ammar inte så vikten rasar inte
    har iaf köpt dinkelpasta som är så mycket godare än fullkornspasta o ävenvanlig!¨
    ska göra eget dinkelbröd med ingen som har någe gott recept?

• ThereseLaurin

Våraliv: tyvärr inte vet inte ens va dinkel pasta är =)
    Blondinen: ja men då var du med på ett hörn =)

hehe

• alarik82

trevligt med ny bikini, de skulle jag oxå behöva ha... men hittar aldrig nån som passar :(

• ThereseLaurin

emmamaria: ne jag har ju två redan men mina bröst har blitt på tok för stora haha..vill ha tillbaka min gamla ju =) sen är ena sååå jävla snygg så jag verkligen skulle vilja ha den men men hittade ju en som duger i alla falll =)

• Våra Liv

ThereseLaurin ser du aldrig på du är vad du äter? dinkel pasta är gjord på dinkelmjöl o är nyttigare än nyttigast hehe, sääter igång magen o gör så den arbetar som den ska! nyttigare än fullkornbspasta o fullkorns mjöl osv

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)