• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Våra Liv

woho nu har jag kört dagens första övningar! shit vad död jag vart i armarna GÖTT!!!! svettig vart jag med nu ligger jonathan o skiter i babysittern så det blir snart med träning för näsan

• ThereseLaurin

halloj tjejer=9 här skrivs de för full rulle=)

hAR NYSS VART PÅ EN OCH EN HALVTIMMES PROMENAD MED MAMSEN=) Så skönt atat ha fått fläsken röra sig =) haha

jag kör mjölk och ww flingor till frukost sen är det bara nutrilett som gäller =)

Det var nån som frågade vilken pulver diet som var godast..och jag tycker nutrilett..natirdieten va ingen höjdare men smaken är ju som baken som sagt =)
    ska göra måndagens program nu =)

• idiotblondinen

TL: Vad bra! Jag blir faktiskt avis, vill också ut på promenad. Inte själva promenaden, men när man kommer hem o den är över så är det såååååå skönt! Får se om jag tar en promenix i eftermiddag! Idag ska jag till soc o prata om praktik. Får hoppas att jag får nån... föräldraledigheten går ut nu i dagarna ju

• ThereseLaurin

äh har ju inga hantlar..men ska till mama ikväll så frå låna av brorsan..så jag gör programmet ikväll i stället =)

Blondinen: håller tummarna för dig =9 kommer nog gå bra =)

• Våra Liv

har fått migrän mår as illa o huvudvärk ser inte på ena ögat men hann ju med programmet iaf

• idiotblondinen

Kör också med vattenfyllda petflaskor.

Våra Liv: Uschdå, det är fan inte skönt.

• Zmoothie

Godmorgon!
    Japp, motivationen håller i sig. Tror jag, iaf. Ska dra fram min pilatesDVD nu, har jag tänkt. Sen tänkte jag köra programmet, men jag har inga hantlar... Undrar om vi har några petflaskor i lagom storlek hemma? Skulle förvåna mig, eftersom det rensades ut igår.. Men annars kör jag bara pilatesen + lite tillagda rump/lårövningar. Jag har märkt att mina lår har ökat i omfång igen! *måste motarbetas!*

VL, usch för migrän! Hoppas det går över snart.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)