• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Våra Liv: Intressant tråd. För övrigt är jag på min andra kopp kaffe o klockan är bara strax över 9...

• Våra Liv

jag är på mitt 3 glas kaffe sånna där stora glas! fast ahr hälften mjölk i hehe

• idiotblondinen

Min mjölk tog slut. Får go o köpa ny. Kanske lite frukt o bär med så man kan göra en smoothie? Är nyfiken på det.

• Våra Liv

mmm smooooooothie mmmmm gottigt, kanske skulle testa göra en jag med nån dag när jag orkar fan vad trött jag ä nu

• Zmoothie

*fortfarande peppad och motiverad*

Jag såg programmet, ska skriva ut det. Kör ni några "metoder" annars? Jag ska ta upp Netdoktor Övervikt, som jag körde förra gången, igen. Funkar ungefär som Viktklubben, tror jag, fast lite mindre finesser kanske, och gratis. Man skriver in vad man ätit och vad man gjort/gör under dagen och så får man veta kalorimängd och så. Funkar bra, men man måste ju göra lite själv också.

Visst kan jag tala om vad jag väger. Fast min våg är inte riktigt pålitlig, men tror att det ligger runt 76-77kg. Från början låg jag på 86.

Idag är en bra dag!

• Zmoothie

Nu har jag förresten tre virtuella modelldockor med då-nu-mål -vikt på bild i mitt galleri.

• idiotblondinen

Zmoothie: Låter bra. Jag sitter faktiskt och äter frukost för andra gången idag (jag är ju sjuk så jag får, tycker jag ). Knäckebröd utan smör med ruccolasallad och skivade körsbärstomater på. Skitgott!
    Jag gör förresten så där, räknar ut kalorier o så, på shapelink.com där jag även skriver träningsdagbok.

Ska in o kika på dina modelldockor

• idiotblondinen

Oj men då har du ju gått ner en del! Du kommer att klara målet, det är jag säker på.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)