• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Våra Liv: Jag ser ofta på du är vad du äter, det är skitintressant. Men var köper man dinkelpasta? Har sett dinkelmjöl på ica, men inte dinkelpasta vilket jag är mer intresserad av. Har helt lagt ner allt bröd förutom knäcke.

• Våra Liv

hittade dinkelpasta på MAXI annars tror jag hälsoaffärer har det men det är dyrare där iaf

• idiotblondinen

Våra Liv: Då ska jag kolla in Maxi då

• Våra Liv

ja gör det iaf smakar det as gott så kommer nog föräta mig på det med haha

• idiotblondinen

Att föräta sig på saker har man ju varit med om förr...

• Våra Liv

hahahaha jag har svårt o spara mat hemma som är gott även kakor osv, äter gärna upp allt snabbt :-8 killen tycker det är as träligt hehe

• idiotblondinen

Vad betyder träligt?

Ett bra tips är att lära sig slänga mat... Det tar emot, men ger resultat.

• idiotblondinen

Hehe okej

Nej fy fan vad ont jag har i röven av att sitta på denna satans jävla trästolen... Vackert språk? Nu är det läggdags. *Atjoo* Jävla skit fan jag håller på att bli sjuk också.

Natti på er tjejer!

• Theresa1

Idiotblondinen: sitt o spänn skinkorna av o till hela tiden, då får du världens snyggaste rumpa och ingen träsmak *hehe*

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)