• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Sus69

Hej allihop!
    Just hemkommen från jobbet och här händer det mycket.. Kul!

Har skött mig skapligt idag, så till kvällen blir det ett mål naturdiet!
    Väger mig lite senare och kompletterar listan men nu ska jag iväg och handla..

Hörs senare..

• Nova 68

precis ätit en nyttig lunch motivationen tog dö på sötsug känns så himla bra!!

Jag har inte heller nån våg kan inte ha en hemma blir våg beroende väger mig flera gånger om dagen. men jag väger mig hos mamma som jag träffar nån gång i veckan så där så jag skriver senaste vikten. fast det är lite skämmit för det är ganska mycket men det var ju mer från början men men den ska ner. gå inte i taket tjejer men min vikt är 87,5.

ThereseLaurin:79 kg
    Thussen: 78,4 kg
    Nova 68: 87,5

• idiotblondinen

2005-11-16

Thussen: 78,4 kg - målvikt 65
    idiotblondinen: 88 kg - Målvikt: 65 kg
    Nova68: 87,5 kg

Nova: Jag har inte heller nån våg hemma för då ställer jag också mig på den hela tiden! O vad bra att motivationen tog dö på sötsuget, så är det för mig också!

• Nova 68

Glömde målvikten

Nova68: 87,5 kg - mål vikt ca 70 till en början ialla fall

• ThereseLaurin

2005-11-06

ThereseLaurin:79 kg-målvikt 65 först och främst

• ThereseLaurin

kunde inte hålla mig borta =)

• ThereseLaurin

nu har jag varit duktig hela dagen =) Men det är svårt att hålla sig från glassen som sambon har fått från jobbet..det är sån där glass man köper på statoil blandad kompott som tex..nogger.splero...päron split osv..tur att det inte var någon magnun madel strut då skulle jag fan inte kunna hålla mig..men det är ju ca 50 glassar kvar..så får visa mig på styva linan =)

• ThereseLaurin

nova: vikten säger egentligen inte så mycket..jag kan ju vara tjockare än dig även fast jag väger mindre då jag troligen är kortare än dig =)

• Sus69

Ohhh så halkade man dit!
    Känner mig deppig och nere och då äter jag direkt! Nån som har nåt tips hu man ska tänka? Istället för att stoppa nåt onyttigt i munnen..
    Nova68 här kommer värsta tungviktaren...

2005-11-06

ThereseLaurin:79 kg-målvikt 65 först och främst
    Marsmamma: 101,4kg - mål först och främst under hundra strecket!

Kram Sussi

• ThereseLaurin

marsmamma: kan säga så här början är värst... bara man tar sig förbi den så blir det bättre... detta kan låta sjukt..men klipp ut bilder i tidningar hur du vill se ut ... och kolla på dem när du känner suget eller ännu bättre om du har bilder på dig hur du såg ut föut som du kan bli peppad av...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)