• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

therese: va bra då får vi ditt resultat i morgon =)

• Theresa1

TheresA... fast det gör inget att du läst fel Det är nästan aldrig nån som kallar mig för mitt rätta namn.

• ThereseLaurin

hm jag läste ditt namn rätt, men var nog så att jag är så van att skriva mitt eget namn så vart så i farten..ska skärpa mig =) Theresea =)

• ThereseLaurin

opps igen Theresa

• Theresa1

hehe... det är ok. Springer mellan datorn och lost... Måste kolla min nya favvortåd

• ThereseLaurin

hehe jag skippade oc ikväll hade inte tid =) måste ju va vi datan =)

• Theresa1

Jaha tjejer, här var det tomt... usch jag känner att jag inte var så duktig idag, sonen har massa feber så jag gick inte ut under dagen sen kom Marcus hem o vände (skulle på ngn intervju) Sen kom mamma o pappa förbi (å jag åt muffins) sen var det kväll... Hoppade över kvällsmaten o tog macka istället FY. Nu sitter jag och ångrar mig... fast det år iof bra för det var ju inge jätte synder jag begick och jag skulle lätt kunnat vara utan muffinsen (fattar inte varför jag skulle ta dem) Det positiva ät ju iaf att eftersom jag tycker att det känns ovärt tänker jag stå pall för frestelsen nästa gång... Och gå en extra lång promenad i morgon. *Nu känns det redan lite bättre* Japp det ska jag göra som "straff"

Fasen för att komma in i vikt minskandet känner jag att jag borde ha ett schema som inte lämnar ngt åt slumpen. Så att det inte blir att man äter mat sent och så och inte skjuter upp motionen så det inte blir av...
    Näe Asberger schema ska det bli. Ska rita egna pictorambilder (som för riktiga autister) så jag kan vara slav under mina egna piskor.

Blä, har lite oro för att mäta mig imorgon... Ni får inte skratta åt att jag är jättestor kring magen... o ska ni skratta får ni göra det igenkännande eller med värme och kärlek

God natt. Ses i morgon!!!

Kram

• Sarah81

Jag är oxå bortglömd.. kanske för att man inte varit med i tråden särskilt länge
    Oj vad skönt det var med promenaden då får man verkligen rensa skallen..

Teresa1: vad jag känner igen mig, jag är oxå en situationsätare : bra på tv=mys=äta. Nu är man inne i det av bara vanan. Drömmen är att en dag lyckas bryta mönstret med allt mitt jäkla småätnde vid vissa bestämda situationer...

Vad glad jag är att veta att jag inte är ensam och att jag inte längre kämpar själv

• Sus69

God morgon alla vikt peppare ingen nämd ocg ngen glömd!

Ännu en dag att kämpa med godssaksbehovet, I DAG SKA jag lyckas!

Bvc kommer på besök kl 10,45 så nu ska här städas, hur kul är det på en skala? Isa ska göra BOEL testet idag! Men låt då detta bli ännu en nystart att få städa bort all fula ovanor..

Ska även göra lite WindsorPilates, ( näää jag är inget reklamfreak ) Ni har väl sett tv- shops reklam om WindsorPilates? Och sen ska jag nog ta en promenad oxå om vädret tillåter.. Oj vad ambisiös (hmmm svårt ord, säkert felstavat.) jag låter.

Hörs senare, kikar nog in lite nu och då, även jag har fått en ny favvo tråd!

Kramar Sussi

• idiotblondinen

Gomorron!

Marsmamma: Ja idag ska du lyckas! Jag har aldrig provat Windsor Pilates, har inte råd med instruktionsvideon, men är det nåt du rekomenderar? Öppnade du boken igår förresten?

Theresa1: Ajabaja muffins, låt bli nästa gång! O jag har på känn att jag är större än dig runt magen... Skulle aldrig skratta, däremot gråta med dig om det är så.. Jag har faktiskt minskat några centimeter runt midjan på bara 2 veckor, så det går!

Sarah81: Hej! Maila din vikt och målvikt till ThereseLaurin så skriver hon upp det! Om du vill alltså.

Josean: Jag är lite avis på att du ska till VV idag faktiskt, ha det så bra där!

ThereseLaurin: Tack för att du startade denna tråden! Jag blir extra peppad faktiskt!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)