• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Sus69

Det var ju ett bra tips!

Jätte konstigt är det att så fort min två äldsta tjejer åker till sin pappa så känner jag mig deppig, blir så tyst och tomt utan dom. Måste börja jobba med det, fast vet inte hur! Men jag är den typen som äter i alla lägen känns det som, ledsen, glad, arg osv... Nån mer? Jag har nog kanske allvarigare problem än ni andra..
    Men ska leta upp ett kort på mig, som kanskekan sporra mig!

Tack för tipset!

• ThereseLaurin

marmamma: jag vet precis hur dte är... så har det varit för mig med..även nu ibland med... man får skriva en lista på positiva saker när man är på bra humör..alltså sånt positivt som man kan tänka tillbaka på när man är så där deppad om du förstår??

• Sus69

Vad mycket bra tips du kommer med..
    För i går kändes det som om att detta blir en enkel match, men nu känns det tyngre. Men din peppning hjälper ska du veta! Känner mig bättre nu en för en stund sen..

• AnnaBe

ThereseLaurin:79 kg-målvikt 65 först och främst
    Thussen: 78,4 kg - målvikt 65
    idiotblondinen: 88 kg - Målvikt: 65 kg
    Nova68: 87,5 kg - mål vikt ca 70 till en början ialla fall
    Marsmamma: 101,4kg - mål först och främst under hundra strecket!
    AnnaBe: Börja på 93 Nu 77.5 kg målvikt 65kg

• ThereseLaurin

marsmamma: vilken tur =) det är bra att man kan hjälpa varandra =) sen vet jag hur du har det då jag själv har vart där. och vet att man har det jävligt tufft för att komma igång och lyckas... och får man stöd av andra är det lättare...=)

• ThereseLaurin

Marsmamma: så om två veckor står din våg under 100 =9 eller hur =)

• Nova 68

Hej Marsmamma känner igen mig så mycket det är precis så för mig med äter alltid när man är deppig men även som belöning när man mår bra idag kan jag unna mig.......
    jag har oxå barn som åker till sin pappa vet vad du pratar om. tystnaden vet inte hur jag ska lära mig....... eller man kanske inte kan. hur länge har du varit separerad ? jag i 6 år.
    jag tror inte du har de allvaligaste problemen av oss alla
    jag lovar att stötta så mycket jag kan.
    kramzar

ThereseLaurin tack för att du vänder det negativa mot de positiva. att man tänker bara på kg är för att man ska väga si och så det står överallt.

• ThereseLaurin

marsmamma: så ska det låta =)

• ThereseLaurin

nova: nu får du förklara vad du menade =) jag hängde inte med =) lite seg så här på kvällskvisten =)

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)